Lisbeth Knudsens Blog: "Kan man skrive kritisk om læger?"

rosa uhrenholt nielsen, 8. september 2009 kl. 21:58

@ Peter K Hansen 8. september 2009 kl. 17:50 :

Hvor herligt at denne tråd har udviklet sig til et forum, hvor kværulantforstyrrede mennesker med psykosomatiske lidelser til op over begge ører kan svine navngivne danske læger til.

Super - godt gået Berlingske!

To fluer med et smæk:

1. I beviser, at man faktisk KAN skrive kritisk om danske læger, ja faktisk fylde flere hundrede A4 siders debat med de mest perfide personindlæg. Anklager om eugenik slynges lystigt imod navngivne læger.

2. I yder et vigtigt distriktpsykiatrisk bidrag. Her er jo nærmest halvtids beskæftigelsesterapi for indtil flere personer, der ellers ville rende diverse kommunale instanser på dørene(hvad jeg nu er overbevist de alligevel gør).

Ironi off: Berlingske - den her debat er en skamplet! Intet mindre. Luk den eller moderer!
Peter K.Hansen

Den eneste, som har fået tildelt en psykosomatisk lidelse i dette forum er, mig bekendt, mig. Jeg ser derfor dine indlæg som et direkte angreb på mig. Hvorfor i alverden skyder du så med spredehagl? Hvorfor er du ikke mand for at komme med anklagen mod den/de personer, som du hentyder til?

Jeg har tidligere haft debat med Peter (K) Hansen omkring TERM i Information. og svaret til mig kom samme aften her på Berlingske i form at indlæg direkte citeret fra netpsyck, administreret og styret af Morten Birket Smith. Han citerede fra “kværulantforrykthed” http://www.information.dk/198987 2.august 2009 kl. 22.52

Er du blevet fornærmet, fordi jeg forhørte mig om din viden omkring psykiatri, og om den evt. var erhvervet via et brevkursus ? For du har stillet flere diagnoser på mig/os, endda uden nogensinde at have truffet mig/os.

Peter K Hansen henviste desuden til Jenni samt langede ud efter Anina. Jeg foreslog derfor, at disse krænkede læger evt. burde overveje en politianmeldelse, ifald vores anklager var forkerte, og i kan så læse hans svar her på bloggen 3. august.

Du anbefaler her, at bloggen (Berlingske) skal moderere (censurere) ligesom I har haft held til på Netdoktor, Netpsych og forsøgt på K10 ?? Kan Term og Liaison da ikke tåle at blive set efter i sømmene ? (8.sept) Dette er sket, hver gang Term og lovgivning har været bragt på banen.

Skal jeg forstå dig således, at min kroniske pancreatitis er opstået ud af den lå luft pga. min psykosomatiske lidelse? I så fald har du vist heller ikke fattet, at som kronisk skal det forstås som en varig skade af permanent art, som har været tilstede igennem længere tid.

Jeg har denne opfattelse: en ignorant læge har opfattet min lidelse og mine symptomer som kommende fra en psykosomatisk lidende person, og som vi derfor ikke vil ofre penge og tid på. (TERM).

Hvis du er ude i et politisk og ideologisk opgør, bør du måske tone rent flag. Det har vi andre gjort. Det ville klæde dig. Lad være med at bruge andre end den/dem du er ude efter. det andet er platugleri af rang. Jeg går efter bolden, du går efter manden, endda uden at ville fortælle hvem manden er. Det kan du ikke være bekendt…..

Som et ps: lad mig lige fortælle dig til slut, at Pfizer har anerkendt en rekordhøj bøde i USA: ment som en opfølgning på mine indlæg på Information:

BØDEN: 2.3 mia. dollars, heraf 50 mio dollars for vildledende markedsføring og smøring af sundhedspersonale omkring og af Lyrica.

Er det fordi jeg ikke har fattet en døjt eller er det en anden der ikke har fulgt med ? Er jeg den helt utilregnelige person, eller er jeg bare imod dig og TERM ?