Kære alle, Dinah, Anina, Sissan og Sine

Tak for din søde hilsen på sengekanten, og tak til alle der har svaret mig på mine indlæg om mine problemer omkring sex. Det hele, bare det at få sat ord på for første gang, har fået mig til at tænke andre tanker , jeg tænker på Aninas ord om hæmninger og blokeringer, for de er jo også hos mig og ikke kun hos min mand. Jeg tror at vi har fået udviklet så mange hæmninger efterhånden, at vi ikke føler vi kan snakke om det.

Citer Oprindeligt indsendt af admin Se indlæg
Anbefaler at kaste et blik, eller to, på Det Erotiske Isbjerg.
Men alle jeres ord plus den artikel Admin har lagt ud - sex er mere end samleje - får mig hel sikkert til at begynde på at snakke med min mand om det. Det er også en ny tanke for mig at opdage, at hvad man bebrejder den anden ofte er noget man heller ikke selv gør godt nok - hvis I forstår -

Det lyder måske underligt, men jeg tror at jeg kan komme videre, med meget brugbart herfra, og få vores gamle samliv op at stå igen . Utroskab er vist heller ikke lige mig, men den nye kvinde i mig, åbner åbenbart op for alle muligheder for at finde sit nye ståsted Alt tager tid og det kommer dette også til, men jeg har pludselig lysten til at prøve på at få en dialog i gang med min mand og prøve at smide nogle af mine egne hæmninger væk.

God pinse til alle

Kærlig hilsen JS