Viser resultater 1 til 30 af 64
Threaded View
-
12-05-05, 13:52 #11
Re: Min lyst er helt væk.... hvad gør man?
Hej JS,
Du er ikke alene om ikke at have lyst...!
Jeg har haft det som du i flere år. En værre kattepine at stå i, når man ellers holder af manden og kan se, at han har det svært med det.
Jeg ville ønske, at min mand bare kunne glemme den del af samlivet - så kunne det muligvis være, at jeg alligevel fik lyst igen på et tidspunkt - hvem ved??? Men nu, hvor det hele tiden ligger under overfladen, at jeg da for hulen snart må have lyst til at gå i seng med ham - ja, så forbliver jeg totalt uinteresseret og har MEGET mere lyst til at læse, se tv eller sove! Jeg spiller ikke kostbar - jeg har virkelig bare ikke en gnist af lyst!
Så for mit vedkommende kan jeg altså sagtens sætte mig ind i, at du finder på undskyldninger for at slippe. Men er det holdbart i længden??? (Jeg tvivler! ) Så jeg er mindst lige så interesseret i at løse denne gordiske knude som du - HVIS den kan løses!?!
Jeg vil gerne "snakke" mere med dig om dette på et andet tidspunkt. Lige nu skal jeg ud ad døren - igen!
Kh Dinah
Lignende emner
-
Modne kvinders manglende lyst til sex
By Anne in forum Kvindeliv og andet kvindestofSvar: 12Nyeste indlæg: 18-08-06, 11:23

Besvar med citat

Bookmarks