Citer Oprindeligt indsendt af JS Se indlæg
Jeg kan godt se en lighed mellem det Anina skriver her og så mit liv lige nu. Min lyst er væk på det punkt, men jeg trøster mig med at der er så meget andet i vores liv der binder. Det er for mig meget svært at skrive om det, jeg er ikke så modig , men som flere skriver, det bliver man ved at skrive

Jeg har i mange år ikke haft lysten, men har gjort det for at glæde men her det sidste halve år har jeg brugt undskyldning som tørhed for at slippe.

KH JS
Hej JS,

Du er ikke alene om ikke at have lyst...! Jeg har haft det som du i flere år. En værre kattepine at stå i, når man ellers holder af manden og kan se, at han har det svært med det.

Jeg ville ønske, at min mand bare kunne glemme den del af samlivet - så kunne det muligvis være, at jeg alligevel fik lyst igen på et tidspunkt - hvem ved??? Men nu, hvor det hele tiden ligger under overfladen, at jeg da for hulen snart må have lyst til at gå i seng med ham - ja, så forbliver jeg totalt uinteresseret og har MEGET mere lyst til at læse, se tv eller sove! Jeg spiller ikke kostbar - jeg har virkelig bare ikke en gnist af lyst!

Så for mit vedkommende kan jeg altså sagtens sætte mig ind i, at du finder på undskyldninger for at slippe. Men er det holdbart i længden??? (Jeg tvivler! ) Så jeg er mindst lige så interesseret i at løse denne gordiske knude som du - HVIS den kan løses!?!

Jeg vil gerne "snakke" mere med dig om dette på et andet tidspunkt. Lige nu skal jeg ud ad døren - igen!

Kh Dinah