Kære K.K

Jeg vil af hjertet gerne være til hjælp, og til enhver tid besvare de spørgsmål jeg nu kan besvarer.

Jeg brugte mange forskellige kosttilskud og enzymer, som jeg bestilte hjem via nettet. Den mest effektive var Willamette Valley LifeSource Komplet Vitamin Pulver, som dækker kroppens fulde behov. (det kan købes i Sverige)

Ja det var en meget lang og anstrengende periode for os begge, men jeg har forliget mig med fortiden, fået en ny og dejlig kæreste, er dog stadig meget obs på at hjælpe andre og mig selv til et sundere heldbrede.

Jeg er stødt på nogle meget interessante oplysninger om Gluten og inflamatoriske sygdomme.Nu er det jo sådan at lægerne herhjemme kan teste og teste men grundet deres voldsomme tolerance indenfor tal, og udsving af samme - tja så kan det vel nærmest være ligegyldigt.

I øjeblikket er jeg selv på en detoxkur - og denne er skræddersyet til de symptomer og kropslige vanskeligheder man kæmper med.
Jeg har ofte tænkt tanken - at gid jeg dog havde haft kendskabet til denne detox med al den nye forskning og de fantastiske redskaber, mens Dennis var i live, for så kunne sygdommen have været standset - lidt af et postulat ikke?

Jeg har lidt meget af enorm udmattelse og kroniske smerter i led og muskler - og havde en mistanke om at det var en følge af de tragiske år, jeg blev da testet og det viste sig at være en udmattelse af binyrerne og en kortisol
ubalance.

Så mit bedste råd til dig er at tjekke denne her side ud - få afgiftet din krop - hold dig langt væk fra Gluten.

http://www.ninkasdetox.dk/blog/

Kærlig hilsen
Linda Brænder