Viser resultater 1 til 8 af 8
Threaded View
-
27-07-09, 17:18 #5
Re: Tandlægerne Uldal og fluor i plastfyldninger...
Hej Anina
Ang. din oplevelse med "Tandlægerne Uldahl og fluor i plastfyldninger".
Jeg må lige komme med en kommentar, men kun fordi jeg står lidt i lignende situation og nu p.g.a. dine oplysninger har jeg lyst til at råbe HJÆLP - det er umuligt at leve giftfrit!!!!
Jeg har fået alle mine amalgamfyldninger udskiftet på en klinik, der har ekstra sikkerhed omkring udskiftningen, bruger vævsvenlig tandmateriale osv, osv. Da klinikken ligger langt fra, hvor jeg bor, og jeg skal have ordnet en mindre ting, var jeg ved at undersøge, hvilken plast de brugte, så ville jeg finde en klinik nær mere på, der brugte det samme. Så langt, så godt!
Da var det, jeg søgte lidt på disse plasttyper og stødte på flg. http://ing.dk/artikel/823-plastplomber-er-oestrogene (kan googles under "plastplomber er østrogene") - godt nok fra -95, men der står at plastplomber bliver nedbrudt til Bisphenol A, der bl.a. kan efterabe thyroxin og sat i forbindelse med visse kræfttyper. Også de den tandplast, min tandlæge bruger. De hedder Microhybrid", under produktnavn "Charisma" og "Polycarbonat", under produktnavn "Diamond Crown"!
Som jeg ser det, har jeg nu i stedet for de forfærdelige amalgamfyldninger, fået nogle, der både udlækker fluor og Bisphenol A! Hjæææææææælp! Det er jo umuligt!
Mange hilsner
Lignende emner
-
Foreningen mod Skadeligt Dental Materiale
By admin in forum Kviksølv i tænderneSvar: 0Nyeste indlæg: 16-01-06, 20:07

Besvar med citat

Bookmarks