Viser resultater 1 til 4 af 4
Threaded View
-
03-10-08, 18:28 #1
Bionic 880 mod Borreliose, Fibromyalgi og lignende sygdomme?
Af Connie Strasheim, Denver, Colorado, USA
"Jeg har 2 søstre, 2 forældre, og en håndfuld venner: Borrelia, Babesia, Bartonella og Coxsackie (Underlige navne, hva`? Men de er jo heller ikke herfra, vel?)"
7/25/08
Bionic 880 ... den næste store Borreliose behandling?
Jeg er glad for energi-medicin. Måske fordi det har hjulpet mig på vej mod helbredelse, i højere grad end de traditionelle behandlinger for Borreliose.. Jeg var derfor begejstret, da jeg hørte om Bionic 880, en bio-photon-apparat fra Europa, hvor den har været anvendt i Tyskland, England og Frankrig i løbet af de seneste otte år til at behandle en lang række sygdomme, herunder Borreliose.
Forresten er bio-fotoner er ikke nogen mystisk opfindelse. Disse svage elektromagnetiske bølger findes og fungerer i kroppen i forvejen og er, stort set, "lyset" cellerne bruger til indbyrdes kommunikation og til andre formål. Uden denne "light" skades cellerne og ikke kan fungere ordentligt. Ja, videnskab er nået til anerkendelsen af, at foruden de molekylære interaktioner mellem diverse stoffer, såsom hormoner, enzymer, mikronæringsstoffer m.v. - er energien afgørende for en ordentlig fungerende krop. Der er kun alt for mange fænomener i kroppen, som faktisk ikke kan forklares ved biokemisk virkning; i stedet har de deres oprindelse i signal- og energiområde.
Photon-behandling påvirker kroppen på en række måder. Første, som påvirkes er de metaboliske processer, herunder celledeling, iltning, fosforylering, syntese af hæmoglobin, kollagen og andre proteiner. Photon-behandling fremmer dannelsen af leukocytter, lymfocytter, enzymer, prostaglandiner og bindevæv. Den stimulerer celler, justerer immunsystemet, regulerer hormoner og neurotransmittere, reducerer smerter (ved at øge endorphiner) og afbalancerer krop og psyke på andre måder.
Ved hjælp af en foton-generator (her Bio-photon 880) distribueres bio-fotoner gennem huden, som derefter absorberes og fordeles i hele kroppen, hvor de udøver deres helsebringende aktiviteter.
Hvordan får denne photon-behandling Borrelia til at fosvinde? Jeg har hørt, at når lyset (photoner) trænger ind i cellen - fortrænges patogener udenfor cellerne, hvor de destrueres af immunsystemet. Da fotoner er samtidigt også en part af den cellulære indbyrdes kommunikation, øger dette også mulighed for at immunsystemet kan genkende og destruere patogener. Og ved at afbalancere kroppen, Bionic 880 skaber et så ugæstfrit miljø for disse uhyrer (patogener/red.) , at de ikke længere kan eksistere i cellerne.
En praktiserende læge, (kig på: www.biophoton.de) har behandlet over 500 borrelia-patienter med en 96% succesrate ved hjælp af dette apparat. Mens de fleste tilfælde kan behandles på 3-10 sessioner, vil de kroniske Borrelia-Lyme tilfælde kræve flere end 6 behandlinger.
Dem, der tidligere var behandlet med antibiotika, vil have behov for flere behandlinger og deres succesrate ligger noget lavere (omkring 90%). Men de er ikke dårlige odds for en behandling af en sygdom, der nægter at lade sig helbrede med de fleste former for kendte behandlinger!
Hvad jeg ikke ved er, om disse statistikker omfatter den samlede forbedring af helbredet oplevet af disse patienter, eller om disse tal, simpelthen betyder en helbredelse af Borrelia. Det er vigtigt at vide, da de fleste af os er ikke kun syge på grund af en Borrelia-infektion. Tilsyneladende, praktiserende læger i Europa anvender homøopatiske midler og afgiftningsbehandlinger sideløbende med foton-behandlingen. Dette for at hjælpe kroppen til at bortskaffe den forøgede mængde af frigivede slagstoffer o.v., som følge af den helsebringende, biologiske reaktion, som foton-behandlingen har stimuleret. Hermed bliver succesraten forøget. De, som har udviklet omfattende organ- og vævskader, som følge af en længeværende Lyme-Borreliose, kan ikke forvente dramatiske resultater med det samme. Som det har taget tid, at udvikle sygdommen - tager det også tid at opnå en bedring. Og intet apparat i verden kan udføre øjeblikkelige mirakler.
Endelig kan Bionic 880 bidrage til helbredelse af en lang række tilstande og symptomer - herunder: acne, gigt, depression, inflammation, neuralgi, smerter, slidgigt, søvnforstyrrelser, tinnitus og mavesår. Såvel, som Bionic 880 også fremmer heling af sår. Sjovt nok var Bionic 880 oprindeligt anvendt til rygeafvænning i Frankrig. Her var succesraten på 90% efter kun fire behandlinger.
Dette apparat anvendes endnu ikke af praktiserende læger i USA (selvom det vil ske i den nærmeste fremtid). Hvis du ikke ønsker at flyve til Tyskland, kan du købe Bionic 880 og få den leveret. Angiveligt er det godkendt i USA. De er ikke billige, men man kan samle en gruppe mennesker til at dele omkostningerne, hvilket er et sted mellem $ 9.000 - $ 12.000 (min Lyme-hjernen ikke huske den nøjagtige pris) . Selvom det ikke er småpenge - og kan det afgørende hjælpe flere - er det måske værd at stifte en fond til dækning af indkøbet, så du og dine Lyme-venner kan få en andel i en Bionic 880. Uha, det ville jeg ønske, jeg kunne!
Kilde..... Bloggen Lyme Bytes• Som kronisk syg gennem en menneskealder, svigtet af læger, genvandt jeg helbredet det seneste årti, alene takket være fremragende medicinsk forskning, lægerne ikke har tid til at læse, og lære af. På denne hjemmeside står jeg for formidling af viden/videnskab, jeg høstede og lærte af på min vej tilbage til livet.
• Jeg er ikke en fan af alternativ medicin, jeg kun undtagelsesvis henviser til, men jeg er ikke fanatisk og kan skelne mellem fup og guld. Lægen Carsten Vagn-Hansen er afgjort guld, lige som hans beskedne hjemmeside. Om de fleste af hans bøger og pjecer kan man læse her.
• Er du ramt af lavt stofskifte, som syg eller pårørende - besøg vores "stofskifte-butik" (ikke webshop) og vores anden hjemmeside, det norske Forum For Stoffskiftesykdommer der byder på hundredtusinder personlige beretninger, et utal af norske og danske stofskiftesyge har betroet hinanden gennem mange år. Bemærk dog, at vores norske forum har afviklet brugeraktiviteter, og ikke længere optager nye brugere.
Lignende emner
-
Lavt stofskifte før bl.a. Fibromyalgi og KTS ?
By Anina W. in forum Stofskifte - thyreoidea relaterede sygdommeSvar: 9Nyeste indlæg: 09-12-08, 12:36 -
Borrelia, borreliose, skovflåt
By Tante Ana in forum Sundhed og sygdom - løst og fast om....Svar: 11Nyeste indlæg: 04-11-08, 14:16 -
Fibromyalgi og motion
By Anne in forum Ældre kvinders sundhed og sygdomSvar: 1Nyeste indlæg: 19-07-08, 14:00 -
Fibromyalgi - og kviksølv i tænderne
By Anina W. in forum Ældre kvinders sundhed og sygdomSvar: 1Nyeste indlæg: 26-03-08, 16:58

Besvar med citat

Bookmarks