Viser resultater 1 til 15 af 15
Threaded View
-
04-07-08, 20:52 #6
Re: Ældre kvinder får fertilitetsbehandling i udlandet
Anina skrev:
Ja, det var også det, jeg blev fyldt med, da jeg faldt over denne nyhed..... så må jeg bare, helt og udelukkende på egne vegne erklære at tanken om et spædbarn i min alder og..... en teenager når (hvis) jeg bliver 70.... fylder mig med en god, gammeldags skræk!
Vi er måske bare "lidt sarte".
Eller...
Jeg antager, at kvinden i nedenstående artikel må være meget tæt på de 70 (usikkerheden taget i betragtning). Jeg er vist altid lidt skeptisk, når jeg læser denne type historier. Men alligevel... Sikken "investering" - primært menneskeligt, fysisk, og psykisk, men også økonomisk.
Der står, hun blev insemineret, men hvad med hendes overgangsalder?
En kvinde på 70 år fra Indien har født tvillinger og er verdens ældste fødende kvinde nogensinde.Omkari Panwar fra Indien har født en dreng og en pige en måned for tidligt. Dermed har hun nu rekorden som den ældste nybagte mor nogensinde.
Det skriver den indiske netavis dailyindia.com.http://politiken.dk/udland/article534850.eceRumænske Adriana Iliescu var tidligere indehaver af rekorden, da hun i 2005 fødte en i datter i en alder af 66 år.
Hvad siger du, Anina? Er du frisk på den?
Vi er jo de rene børn i sammenligning.
• "Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
• "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
• "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Besvar med citat

Bookmarks