Viser resultater 1 til 10 af 10
Emne: Hykleriske begravelser
Threaded View
-
16-05-08, 23:17 #5
Re: Hykleriske begravelser
Jeg må indrømme, at Beas død og begravelse fylder meget i mit hoved i disse dage, og jeg har så mange tanker omkring det menneske, som jeg tror, hun var - nemlig den selvopofrende, "usynlige" kvinde, som rigtig mange kvinder i den generation og generationerne før, er og har været.
Du tager ikke fejl med de evner du har til at "aflæse" de signaler, vi andre sender i det, vi skriver, og især det der står imellem linjerne. Du rammer plet næsten hver gang!
Oprindeligt indsendt af Anina
Jeg har også haft indtryk af, at Bea var et meget ensomt menneske, og at hun ikke fik ret meget støtte fra sine nærmeste. Desværre tror jeg, at rigtig mange kvinder lever på den måde.
Er det ikke kendetegnet ved hele vores egoistiske samfund efterhånden? Hvor ofte møder man mennesker, der drager omsorg for hinanden og hjælper hinanden i dag? Det gælder uanset om det er i familierne eller ude i samfundet.
Oprindeligt indsendt af Anina
Åh, der er så meget, jeg gerne vil skrive her, men mine tanker er så flyvske og ustrukturerede, og jeg kan slet ikke få styr på alt det, jeg gerne vil udtrykke. Hvor ville jeg ønske, at vi kunne sidde face to face og drøfte alle disse ting, som giver så meget stof til eftertanke!
Jeg vender tilbage en gang i morgen - forhåbentlig med lidt mere styr på tankerne.
Knus, Anne
Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Besvar med citat

Bookmarks