Viser resultater 1 til 30 af 31
Threaded View
-
14-03-08, 19:16 #8
Re: Carmens kamp mod overflødige kilo ;o)
Hej carmen
Det lyder spændende og det lyder som om du har fået åbnet op for noget. Måske er det blokeringer af noget indeni din krop, der har gjort at du spiser for meget og at du har svært ved at tabe dig. Det psykologiske betyder også en masse, når det handler om at spise. Jeg ved at jeg trøstespiser, når der er noget der går mig på.
Det handler om at få lavet et tankemønster der gå ud på at vi sagtens kan leve uden for meget mad. jeg er slet ikke i tvivl om at overvægt handler om en psykologisk proces. Jeg kan bare ikke give noget bud på, hvordan vi får lavet dette tankemønster om. Jeg tror lige som Helle, at visualisering betyder noget. jeg har selv prøvet at sige til mig selv hver morgen at jeg er sund slank og glad. jeg mener også det hjlp mig, men jeg glemte bare at blive ved med min øvelse og så hjælper det jo ikke.
Nu er jeg spændt på at høre fra dig igen. det er altid spændende at følge et sådan forløb. Har du tænkt på at skrive dagbog/notater om hvad der sker med din krop og dine tanker? Jeg ved af erfaring, at jeg tror jeg kan huske hvad der sker og hvornår, men pludselig kan jeg ikke huske det alligevel. Måske husker du bedre end jeg?
Fortsat held og lykke med projektet.
Knus Bea

Besvar med citat

Bookmarks