Citer Oprindeligt indsendt af Tanta Ana
Det er ofte ikke til at vide på forhånd, hvem er "velkommen" eller ikke her på siden, hvad angår emnet "Kosttilskud".... Derfor hold jer IKKE tilbage og hvis der sker noget, der arbejder mod vores budskaber herinde - skal jeg nok kommentere og forklare hvorfor det forholder sig sådan.
Jeg var også meget i tvivl om, hvorvidt det var rigtigt at lægge dette indlæg ud eller ej, men så tænkte jeg, at så kunne det skrevne jo dementeres eller godkendes - alt efter om det er relevant for forummet eller ej.

Jeg har ikke den fjerneste forstand på kosttilskud, og det er der sikkert en masse mennesker, der ikke har. Hele kosttilskuds-området er en jungle, og man aner ikke, hvor man skal begynde eller ende. Jeg har derfor aldrig turdet tage noget noget som helst.

Alle producenter lovpriser deres produkter og tjener styrtende med penge på, at folk propper sig med skidtet i årevis, og så finder eksperterne pludselig ud af, at det faktisk er hamrende farligt! Hvordan pokker skal almindelig dødelige finde ud af, hvad der er godt og hvad der er skidt?

Man læser også så meget om, at lægemidler ikke altid harmonerer sammen med alternative midler, men hvordan skal man dog vide, hvad der gør, og hvad der ikke gør, hvis ikke de "kloge" fortæller os sandhenden?

Anne