Viser resultater 1 til 14 af 14
Threaded View
-
11-12-07, 06:26 #8
Re: Så er alle julegaver i hus....
He He Hejdien....Vi er fuldstændig enige Jeg er også stor modstander af penge og gavekort i julegave, der SKAL gaver til
Jeg havde også "drømt" om at Lea skulle have en ps 2 til jul, men jeg har bare ikke kunne finde pengene, hendes far er desværre ikke til meget hjælp, der får hun 300 ( som han sender til mig ) så køber jeg et eller andet hun ønsker sig og skriver fra Mor og Far på gaven, det er vigtigt for Lea at vi begge står på gaven så sådan har det altid været, hendes farmor sender 150 kr ( der er ingen "prisstigning" der, det har hun gjort siden Lea blev født )
Nå men jeg har jo en ældre mand som jeg betragter som papfar, og han ville gerne give Lea en ps 2 til jul
hun plejer at få FLOTTE gaver af ham, men ligefrem SÅ flot var jeg lidt i tvivl om jeg kunne tage imod, men på den anden side så har han kun Lea, selvom at han har 3 sønner så har han ingen kontakt med dem, der komme kun mig og Lea der, så jeg valgte at se stort på mine "fine" fornemmelser og takkede ja, jeg købte den med Buzzerspil og Buzzers 1299 kr og så har jeg gaveønsker i ALT tilbehør
Så af hendes far og mig får hun 2 spil + memerykort, de 150 fra farmor er der købt en CD for, vi var i Bilka i går :ny005 og der stod Lea og "savlede" over det spil som følger med maskinen ( jeg var i tvivl om det var noget for hende ) Det er jeg SÅ IKKE mere
jeg tænkte bare YES!! Sidste år fik hun et karokeanlæg som stadig har stor glæde af af sin papmorfar, så den ps skal hun nok få glæde af, hun tror ikke hun får den da jeg ikke har råd og det ved hun
4:
Jeg har faktisk ikke købt gaver over nettet i år, ellers plejer jeg at købe ca ½delen, men i år har jeg virkelig hygget mig med at farer rundt
Jeg mangler en lille ting til min mor, den falder jeg nok over inden jul 
I dag skal jeg til øjnlæge så er jeg uarbejdsdygtig resten af dagen, jeg kan ikke se noget som helst i 6-8 timer bagefter, så det bliver sofadag
Kan i alle have en dejlig dag! jul23Knus fra Helle

Besvar med citat

Bookmarks