Viser resultater 1 til 14 af 14
Threaded View
-
08-12-07, 21:06 #3
Re: Så er alle julegaver i hus....
Jeg har næsten også købt alle julegaverne. Mangler til mit pap - barnebarn og svigerdatter. De skal købes på mandag, hvor jeg skal på juleindkøb og spisning sammen med min veninde. Vi har gjor det til en traditon at mødes i julemåneden. Det er så dejligt at gå lige så stille rundt og prøve og komme i julestemning.
Har sat nisser op herhjemme. Mit barnebarn er hos os i dag og skal sove til i morgen. Den pige kan få mig i godt humør, og jeg nød da også at købe julegave til hende. Hun ønsker sig pigeting. Hun er efterhånden meget piget. Vil gerne være fin og lege med dukker. Vi har købt en lækker babydukke med lift, lidt tøj, bler, babyalarm. Hun efterligner og synes det er så sjovt at nusse om dukken, nøjagtig som vi nusser om hende. I dag kom jeg til at tale med mad i munden. Hun sagde "mormor vent lige lidt til du har tygget af munden". Hun ved godt hvordan det skal være.
De andre julegver nød jeg selvfølgelig også at købe. Jeg kan godt li`at gå og finde noget de forskellige ønsker sig.
Håber i alle nyder gaveindkøbene. På et tidspunkt gav jeg mig ikke tid nok, og så fik jeg tit købt noget, som jeg bagefter fortrød. Nu er jeg meget omhyggelig og det er som om det skaber julestemning at lægge hele sin sjæl i det.
Desværre er jeg ikke så god til at købe over nettet endnu, men måske kommer det? Kan nu også godt li`at spadser rundt og se juleudsmykningen så..............Det eneste jeg synes er svært er de lange køer, der er her op til jul. Jeg bliver svedig og svimmel, men jeg øver mig på ikke at gå helt i selvsving. Jeg kan godt li`de butikker, som bruger lidt tid på at lave smukke pakker. Det er jo de rene kunstværker de kan skabe, hvis de giver sig tid til det.
Hyg jer med juleriet piger.
Knus Bea

Besvar med citat

Bookmarks