Viser resultater 1 til 14 af 14
Threaded View
-
09-12-07, 20:59 #6
Re: Så er alle julegaver i hus....
Jeg havde besøg af min søster, niece og niecens 3 børn i dag, det er ellers rigtig længe siden de har været her, og inden jeg fik set mig om var Lea barnepige for ungerne mens vi voksne kørte i Metro for at handle, det var åbenbart det eneste sted man kunne opdrive en kalkun, jeg har ikke været i Metro siden jeg var i kantinen så det er noget siden, man bliver helt kulret over det sted
og særlig en søndag, men jeg fik da købt de 2 små gaver, en til min mor og en til min papfar, så nu mangler jeg en lille ting til Allan og så Leas 
inden jeg fik set mig om havde min søster og niece handler for næsten 2000 kr, jeg kunne styrer mig og havde KUN brugt 280 kr 
Lea fik et abonnement på Olivia, et pigeblad som hun er meget glad for i adventgave i dag, så det kunne godt bruges
, jeg mangler så de sidste 2 adventgaver, men der finder jeg nok noget i løbet af ugen (håber jeg)
I morgen skal vi nok hygge med at lave dekorationer, det plejer vi at gøre 2. søndag men nu havde vi jo gæster det meste af dagen så det bliver i morgen.
Forsat god søndag selvom at den er ved at være slut
Knus fra Helle

Besvar med citat

Bookmarks