Hej Anne

En af dagens heltinder, står der i artiklen. Jeg giver forfatteren helt ret. Jeg kan forvisse dig om, at jeg gerne giver penge for den slags litteratur, men selvfølgelig er glad når det er gratis. Jeg elsker at læse artikler om ganske almindelige danskere og deres liv. Køber næsten aldrig ugeblade, men det er fordi de mange gange kun nævner de kendte, som er heltinder på grund af deres status. det er meget sværere at være en ukendt heltinde som dig.

Du undervurderer artiklens indhold, der fortæller om en brav kvinde, der har formået at holde sig i gang og at du har formået at holde dig rask og glad. Jeg ville ønske at mange flere evnede dette. Der er mange mennesker der ikke formår at at være glad for livet, også selv om det for uvedkommende kan se ud som om, de ikke har grund til andet end at være glad.
Sikke flittig du er. Der står du tager tingene op til overvejelse, og hvis de ikke længere føles godt, ja, så lader du det ligge til fordel for noget, hvor du trives. Jeg er sikker på dette er noget af essensen for et godt liv.

Anne, du er en fantastisk kvinde. Jeg ser ikke på grafikken, men på indholdet i artiklen. Du formår at give livet mening både for dig selv og for andre. Lad være med at " sætte dit lys under en skæppe". Du er bare en perle, en ægte perle. Håber bare du stolt af dig selv, for jeg er stolt af at kende dig.

Knus og tanker fra bea