Citer Oprindeligt indsendt af Biddi Se indlæg
... jeg vil starte med at fortælle, at jeg begyndte efter opmuntring fra nogle veninder at gå til fittnes, jeg startede d. 6 februar og igår d. 5 april på min ældste søns fødselsdag, han blev 18 år,har jeg ialt tabt 8 kilo, hvad siger i så

Jeg er hamrende stolt af mig selv, jeg startede derhenne 3 gange om ugen, men nu kommer jeg daglig, jeg tror jeg er blevet afhængig af det, det er så skønt

Jeg kan fortælle en anden god ting der er kommet med min træning før skulle jeg altid op om natten og lade vandet, men det er også slutså alt i alt er det bare et fantastisk forår jeg går møde, jeg kan varmt anbefale jer at gå til fitness
Ha en dejlig søndag piger
Knus Biddi
Hold da op Biddi....
sikken et flot vægttab!
Jeg kunne også godt tænke mig fitness, men jeg kan bare ikke tage mig sammen til det alene
Jeg er så småt begyndt at "opdage" mig selv igen, de sidste rigtig mange år har jeg feks. ikke brugt make up, men nu kommer jeg lidt på dagligt, til datterens store morskab og er begyndt at rende ud til ting jeg helst har holdt mig væk fra tidligere, det er nok foråret for mit vedkommende Men nu alligevel rart nok.