Viser resultater 1 til 1 af 1
-
16-04-18, 01:00 #1
Naturlægemidler mod hedeture (arkiv)
Debat: Overgangsalderen
Dato: 3. august 1999
Fra: Joan
Overskrift: Naturlægemidler mod hedeture
Er der nogen der har prøvet noget der hedder Melbrosia? Det skulle være godt mod hedeture, men jeg vil gerne høre om der er nogen der har prøvet det.
Dato: 15. august 1999
Fra: May-Britt
Overskrift: SV: Naturlægemidler mod hedeture
Jeg har ikke prøvet Melbrosia, men derimod Angelica. Det bedste mod hedeturene har dog været at drikke salvie-the. (kan købes hos Matas)
Dato: 17. august 1999
Fra: Birgit
Hej Joan
Jeg har selv brugt Melbrosia i en del år inden jeg kom i overgangsalderen, men da jeg begyndte at få hedeture, hjalp det ikke på mig.
Hilsen Birgit
Dato: 25. september 1999
Fra: Mette
Det er længe siden du spurgte om Melbrosia, men alligevel vil jeg kommentere.
Det er nok meget forskelligt, som naturlægemidler virker for forskellige mennesker. Mig har Melbrosia hjulpet mig lidt med hedeturene og meget på depression og irritation. Jeg har taget det i knap tre år - og har forsøgt at stoppe indimellem, men jeg har måttet starte igen.
Hilsen Mette
• Bemærk: Dette emne er gendannet (forklares her)
• Flere af de gendannede gamle indlæg findes i Overgangsalder Arkiv 1999-2005• Som kronisk syg gennem en menneskealder, svigtet af læger, genvandt jeg helbredet det seneste årti, alene takket være fremragende medicinsk forskning, lægerne ikke har tid til at læse, og lære af. På denne hjemmeside står jeg for formidling af viden/videnskab, jeg høstede og lærte af på min vej tilbage til livet.
• Jeg er ikke en fan af alternativ medicin, jeg kun undtagelsesvis henviser til, men jeg er ikke fanatisk og kan skelne mellem fup og guld. Lægen Carsten Vagn-Hansen er afgjort guld, lige som hans beskedne hjemmeside. Om de fleste af hans bøger og pjecer kan man læse her.
• Er du ramt af lavt stofskifte, som syg eller pårørende - besøg vores "stofskifte-butik" (ikke webshop) og vores anden hjemmeside, det norske Forum For Stoffskiftesykdommer der byder på hundredtusinder personlige beretninger, et utal af norske og danske stofskiftesyge har betroet hinanden gennem mange år. Bemærk dog, at vores norske forum har afviklet brugeraktiviteter, og ikke længere optager nye brugere.
Lignende emner
-
Hedeture - Melbrosia eller Angelika ? (arkiv)
By Tante Ana in forum Overgangsalder Arkiv 1999 - 2005Svar: 0Nyeste indlæg: 01-04-18, 14:52 -
Hedeture-Angelika (arkiv)
By Tante Ana in forum Overgangsalder Arkiv 1999 - 2005Svar: 0Nyeste indlæg: 01-04-18, 13:43 -
Direktivet om naturlægemidler/kosttilskud kendes ulovlige..
By Anina W. in forum KosttilskudSvar: 4Nyeste indlæg: 25-10-08, 20:25 -
Hedeture...
By Anina W. in forum Overgangsalder - genereltSvar: 25Nyeste indlæg: 01-07-05, 17:06
Besvar med citat

Bookmarks