Jeg lærer heller aldrig at forstå at mennesker, i dette tilfælde mænd, der jo siges at have en meget større hjerne end dyr. Så vil jeg også mene at hjernen skulle være stor nok til at styre sine drifter.

Mændene bekræfter bare min mistanke om at de stadig er driftstyret, for det er mange af den. Hjernen glider ned i bukserne så snart de ser en smart kvindebagdel. Nej, smart er ikke noget krav. Nogle kan også bruge piger, der er syge. Narkomaner med stiksår osv. Mange mænd er ligeglad, bare de kan få fem minutters nydelse. Tænk at ville synke så dybt! Mænd undskylder måske disse uterlige sysler som en ret, men de glemmer helt at de udviser total mangel på hjernekapacitet og et liv som et driftstyret menneske.

Disse mænd kan ikke selv håndtere deres liv. Det er der bare ikke nogen der snakker om. Sikke et ram - ma skrig der ville blive.

Jeg holder meget af dyr og kan accepterer at de følger deres instinkter og drifter, men at nogle mennesker ikke er kommet videre i deres udvikling giver stof til eftertanke. Driftstyret eller rettigheder, jeg spørger bare?

Nu kommer jeg altså til at tænke på de mænd der misbruger børn. Nej jeg vil slutte nu, men kan sagtens følge Anne og hendes arrighed. Jeg synes også købesex og voldtægt er udnyttelse og undertrykkelse af kvinder.

Desuden synes jeg det er latterlige små straffe de får, dem som udnytter børn. Jeg ved godt de er syge i hovedet, ja, jeg vil sige sindssyge. De skulle i alt fald have skåret noget over så de aldrig kan bruge deres kønsdel til andet end at tisse med.

Stop stop jeg bliver mere og mere vred

Bea