Viser resultater 1 til 5 af 5
Threaded View
-
15-03-15, 00:37 #4
Re: Stop-thyreoidea-galskab!
Den 5. august 2013 har The Wall Street Journal trykt artiklen "New Call for More Thyroid Options". Artiklen er lukket bag "betalings-anlægget" og derfor utilgængelig for de fleste, men man kan let danne sig et indtryk af artiklens budskaber, ved blot at læse hvilken reaktion den har fremkaldt ude blandt de syge og patientadvokaterne, bl.a. Janie Bowthorpes svar på tiltale...
Igen... Janie Bowthorpe hverken ligner eller lyder som en professor, eller anden fornem medicinsk ekspert, men det er en uigendrivelig kendsgerning, at hun ved langt mere om effekten af medicinsk behandling, og om historisk baggrund for både den "gammeldags" og den "moderne" behandling af lavt stofskifte - end hele den skandinaviske lægestand tilsammen. Hendes stemme er uskønt skinger, ødelagt af mange år med lavt stofskifte og behandling med syntetisk T4, men prøv at lytte alligevel... til en hårdt tiltrængt skidebal, de mange læger som hver eneste dag plager de mange syge af lavt stofskifte, så grueligt fortjener!
Janie A. Bowthorpe, Thyroid Patient Activist and owner of www.stopthethyroidmadess.com,
gives an important rebuttal in the name of thyroid patients worldwide concerning an article or
interview statements made or quoted in a thyroid article on Wall Street Journal Online, August 5,
2013. Article is here: http://www.wsj.com/articles/SB100014...44532652110970 Her blog post
reply is here: http://www.stopthethyroidmadness.com...treet-journal/
Tag venligst ikke fejl... af den "simple" Janie Bowthorpe med den uelegante skingre stemme... Hjemmesiden StopTheThyroidMadness.com opsøges hver dag af millioner unike besøgende fra alle lande i verden, hvor den såkaldte "skolemedicin" med sit blodprøve-regime og den sølle syntetiske behandling, hersker og hærger... Ta' endelig ikke fejl...• Tak for at du viser mig tillid og læser mit indlæg. Jeg håber, at mine indlæg kan hjælpe med at bevare håbet om bedring.
• Jeg har studeret lavt stofskifte og behandling med "naturlig thyroid" på fuldtid siden 2005. Jeg skriver selv de fleste af mine tekster, på baggrund af kilder arkiveret i respekterede, konventionel-medicinske databaser.
• Kommentarer er desværre lukket p.g.a. spam, men du kan kommentere i alle emner i "Stofskifte-butikken" ved at benytte Kontakt os.
• © Til Stofskiftesupport.dk: undlad venligst at "låne" vores tekster. Læs venligst om vores Ophavsret og Copyright.
• Alle, der ønsker et indblik i menneskelivet med stofskiftesygdom - er velkommen til at læse i over hundrede tusinde af personlige indlæg på vores anden hjemmeside - Forum for Stoffskiftesykdommer i Norge.♥
Lignende emner
-
Stop-thyreoidea-galskaben!
By Anisa in forum Stofskifte - thyreoidea relaterede sygdommeSvar: 7Nyeste indlæg: 15-03-15, 01:01 -
Stop vold mod kvinder!!!
By admin in forum Vold mod kvinderSvar: 10Nyeste indlæg: 17-12-05, 17:01

Besvar med citat

Bookmarks