Viser resultater 1 til 2 af 2
Threaded View
-
12-05-08, 20:02 #2
Bea er gået bort...
Jeg vil gerne fortælle, at Bea er ikke hos os mere. Bea døde på Odense Sygehus lørdag, d. 10. maj kl. 11
Via Yvette er der kommet en besked fra Helga. Helga var Beas veninde gennem en halv menneskealder - 35 år og hun skriver:
"Hej Anina. Jeg kan fortælle dig at hun [Bea] mødte på arbejde i tirsdags og kort efter faldt om med en hjerneblødning, hvorefter hun blev kørt på hospitalet i Ålborg. Hun var så ustabil at hun ikke kunne flyttes til Odense før fredag, hvor hun skulle opereres. Der opstod komplikationer og hun var derefter hjernedød. Stikket blev trukket ud lørdag kl 11 . Vi har været veninder i ca 35 år så det er et meget stort savn og jeg syntes ikke at I skulle tro at hun bare blev væk, så derfor skrev jeg til Yvette som jeg havde set at hun nogen gange havde skrevet til. Mvh Helga"
Oprigtig ked af at den fremtid - omsider i frihed, du sådan længtes efter, blev så kort. Miss you.
Oprindeligt indsendt af Bea, 3 måneder før
"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright
Lignende emner
-
Systemet undertrykker Kvinder
By JS in forum Kvindeliv og andet kvindestofSvar: 0Nyeste indlæg: 22-05-05, 14:20

Besvar med citat

Bookmarks