Viser resultater 1 til 3 af 3
-
01-11-09, 20:49 #1
Fantastisk foredrag om D-vitamin!!!
Vitamin D and Prevention of Chronic Diseases
Michael F. Hollick, M.D., Ph.D. Boston University, School of Medicine

Se optagelsen af det fantastiske seminar på YouTube
Relateret:
Hovedaksen i immunsystemet overlevede i mennesker og andre primater i 60 millioner år
En ny undersøgelse har konkluderet, at en central del af immunforsvaret, D-vitaminets evne til at regulere antibakterielle proteiner, er så vigtigt, at det er blevet bevaret gennem næsten 60.000.000-års evolution! Key feature of immune system survived in humans, other primates for 60 million years (Kilde: News and Research Communications, Oregon State University, 18. august 2009)
-
08-12-09, 16:08 #2
Re: Fantastisk foredrag om D-vitamin!!!
Vitamin D: The New Old Natural Wonder Drug
Hector F. DeLuca, professor of biochemistry at the University of Wisconsin (Wisconsin Alumni Research Foundation)

Se det øjenåbnende foredrag på YouTube
Vitamin D It is Not Just For Bones Anymore
David Feldman, MD, professor at Stanford University, School of Medicine

Se foredraget på YouTube
• Som kronisk syg gennem en menneskealder, svigtet af læger, genvandt jeg helbredet det seneste årti, alene takket være fremragende medicinsk forskning, lægerne ikke har tid til at læse, og lære af. På denne hjemmeside står jeg for formidling af viden/videnskab, jeg høstede og lærte af på min vej tilbage til livet.
• Jeg er ikke en fan af alternativ medicin, jeg kun undtagelsesvis henviser til, men jeg er ikke fanatisk og kan skelne mellem fup og guld. Lægen Carsten Vagn-Hansen er afgjort guld, lige som hans beskedne hjemmeside. Om de fleste af hans bøger og pjecer kan man læse her.
• Er du ramt af lavt stofskifte, som syg eller pårørende - besøg vores "stofskifte-butik" (ikke webshop) og vores anden hjemmeside, det norske Forum For Stoffskiftesykdommer der byder på hundredtusinder personlige beretninger, et utal af norske og danske stofskiftesyge har betroet hinanden gennem mange år. Bemærk dog, at vores norske forum har afviklet brugeraktiviteter, og ikke længere optager nye brugere.
-
08-03-10, 19:49 #3
Re: Fantastisk foredrag om D-vitamin!!!
Læste lige i dag det her om d3 vitamin og tænkte at den skulle også med her hvis ikke den er her og jeg er for bælgøjet til at se den

D-vitamin er immunforsvarets batteri!
https://videnskab.dk/krop-sundhed/d-...varets-batteri
Hmmm mere end rart at danske forsker nu også opdager det og samtidig har man her i min kommunen og på Køge kommune jo så skrevet besked ud til alle læger om at de skal holde op med at tage alle de d-.vitamin prøver ...
Lidt lige som de tre aber ser intet høre intet siger intet ...
Hvis man ikke kender til hvor stort problemet med d vitamin mangelen er så findes problemet nok slet ikke
Lignende emner
-
K-vitamin
By Zuzan in forum Forum: K-vitaminSvar: 9Nyeste indlæg: 21-09-09, 22:33 -
Kvinde - din krop er fantastisk
By Libri in forum Om overgangsalderSvar: 2Nyeste indlæg: 21-05-09, 17:41 -
D-vitamin diverse (I)
By Tante Ana in forum Forum: D-vitaminSvar: 4Nyeste indlæg: 28-12-08, 12:15 -
B12 - vitamin
By Tante Ana in forum KosttilskudSvar: 6Nyeste indlæg: 19-01-07, 21:12 -
E-vitamin
By Tante Ana in forum KosttilskudSvar: 7Nyeste indlæg: 17-01-07, 14:58