Kære Bea!

Jeg har såmænd heller ikke den store politiske forstand, men jeg ved, hvad jeg står for, og det er nok for mig. Det gør du helt sikkert også.

Jeg indlader mig aldrig på de store politiske diskussioner, for jeg er alt for usikker til at overskue og argumentere for en politisk sag. Enhver med talegaverne i orden vil kunne få mig ned under gulvtæppet i løbet af no time!

Det gør så godt at læse Aninas Indlæg, for det giver også mig mod og troen på, at vi ikke bare skal give op og lade stå til!

Der er desværre alt for mange "Anders'er" i det danske samfund (ovenstående indlæg)! Mennesker som ham, aner vist ikke engang hvad ordet "solidaritet" betyder! Han har nemlig kun lært hjemmefra, at han er verdens midtpunkt - og det er den slags, der sidder ved magten i dag!
nej tak, ikke nogen politikerhat til mig. Jeg har det meget fint hvor jeg er og kan udrette mere ved at skrive krønikker her, end jeg nogensinde ville få "lov" til på Tinget (som det er skruet sammen i dag)!
- og det er jeg stjernelykkelig for!

Jeg kom lige til at tænke på dengang der var folketingsvalg. Da kunne man gå ind på TV2's hjemmeside og besvare en hel masse spørgsmål, og en udregning kunne så vise, hvem af de opstillede politikere i samtlige partier, man havde flest lighedspunkter med. Jeg ramte 11 ud af 13 punkter (mener jeg, det var) på den unge Rune Lund. Ham har jeg stor sympati for, og jeg tror, han er en af de unge, der på sigt - når han har fået noget mere livserfaring - bliver en politiker, man gerne lytter til. Jeg håber det i hvert fald.

Knus, Anne