Viser resultater 1 til 30 af 65
Threaded View
-
18-08-06, 18:56 #21
Kære Biddi
Jeg håber så inderligt du har ret, og det kan ikke gå hurtigt nok.
Jeg har snart fået nok af overvågning og mistro. Det hele stammer fra vores politikere. De overvåger amt og kommuner og straffer hvis ikke tingene bliver gjort lige som de vil have det.
Det kommunale personale bliver bange, pressede og stressede og det går så ud over os almindelig dødelige. Jeg er sgu så rasende på det system vi har nu. Nu vil de også til at bestemme hvad De skulle skamme dem at tage dette ord i deres mund. Det hele ender med privatisering og at vi skal tegne forsikringer, hvis vi vil have en ordentlig behandling på vores sygehuse. Jeg kunne blive ved, men der er ved og opstå et raseri inden i mig. Hvad kender de " fæhoveder" til at leve på sulteløn og hvad kender de til ældre og børns behov og hvordan fanden kan de udtale dem om noget, som de ikke kender til, ej heller er uddannet til.
De burde høre efter nogle mennekser som har en humanistisk uddannelse, men disse vil de borgerlige også have skåret ned på, så dem må de jo synes der ikke er så meget brug for i fremtiden. Jeg får kvalme og lyst til at give Fjog og de andre kumpaner en ordentlig skideballe.
Mennesker der stemmer på dem forstår jeg ikke.
Nej nu slutter jeg altså Biddi, og jeg er som sædvanlig glad for at høre fra dig. Du startede bare lige et raserianfald, men det er et af de sunde, så det gør ikke noget. Jeg skal have luft, og det har jeg fået. :!:
Jeg synes også debatten er spændende og vil så gerne bidrage med noget der kan hjælpe til at vippe disse pause klovne af pinden.
Knus Bea

Besvar med citat

Bookmarks