Viser resultater 1 til 9 af 9
Emne: Snart er det jul
-
09-11-08, 16:53 #1
Snart er det jul
Uanset om vi kan lide det eller ej, nærmer julen sig med hastige skridt. Jeg vil derfor lige sende jer en lille hilsen med et dejligt bluesnummer sunget af Elvis Presley. Han har godt nok sunget en del bras, men også noget, jeg aldrig bliver træt af at lytte til - blandt andet denne her.
God fornøjelse!
Anne
Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!
-
02-12-08, 00:29 #2
Re: Snart er det jul
Når vi nu ikke har nogen julekalender i år, så vil jeg foreslå, at vi en gang imellem lægger et godt stykke julemusik ud her i forummet.
Vi har jo alle forskellig musiksmag, og det kunne da være spændende at finde ud af, hvad hver især godt kan lide at høre i juletiden.
Her kommer et af mine yndlingsklip:
http://www.youtube.com/watch?v=iQ6bDH0GKJ4
Denne udgave er lige så smuk, men meget anderledes:
http://www.youtube.com/watch?v=cZ-8jYpa1-o
God fornøjelse
Anne
EDIT/ADMIN: Direkte Youtube-kode tilføjet.Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!
-
04-12-08, 23:02 #3
Merry Christmas Everybody
"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright
-
05-12-08, 01:22 #4
Hey Anina det var min yndlings med Slade du ramte der
-
08-12-08, 16:55 #5

Have Yourself A Merry Little Christmas
EDIT/udskiftet med en ny sang."Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright
-
08-12-08, 18:34 #6
Æv, når jeg vil se videoen, står der: we are sorry - this video is not longer available!
Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!
-
08-12-08, 19:35 #7
-
11-12-08, 10:37 #8
UHMMM Bowie
Her er en af mine julefavoritter med lækre Bono-
God Jul derude
KH
Linda
" Lykke er et godt helbred og en dårlig hukommelse." (Ingrid Bergman)
-
21-12-08, 20:13 #9
Dogs singing Christmas Song 
Chrismas Dogs & Cats song 

Jingle Cats - White Christmas 
Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!
Lignende emner
-
Nu må de snart holde op!
By Helle in forum Kræft for ulydigeSvar: 2Nyeste indlæg: 05-12-07, 09:38
Besvar med citat

Bookmarks