Viser resultater 1 til 30 af 30
Threaded View
-
14-11-08, 12:06 #8
Re: Min historie - fibromyalgi og stofskifteproblemer
Sikke en positiv og nyttig fortælling

Kære Karina - hvis du på nogen måde, kommer igen i nærheden af links til disse regler om hvad lægerne må og kan gøre ved at udskrive recepter på lovlige midler, som blot ikke sælges på danske apoteker -- vær sød at poste dem her i tråden. Der vil, med garanti - være folk her forbi, som står i lignende situation og har lignende behov - om det så er fibromyalgi-syge eller stofskiftepatienter. Det vil derfor blive guld værd - at de kan ved selvsyn konstatere, at deres læger kan hjælpe dem, hvis de vil og er kloge nok til at foretage sig andet, end kollegialt vedtaget. Hatten af for din gode læge.
Håber, at han ikke vil pensioneres endnu i mange år fremover.
Lige netop det du (be)skriver, kræver ikke at man er i samme båd (med dig) for at kunne kommentere. Du skriver både dynamisk og levende... helt anderledes end man plejer forvente, at beskrivelser som denne sædvanligvis forfattes. Alligevel er vi ikke så mange (her på sitet) og det, jeg er mest interesseret i (foruden at få lov til at håbe ogt glæde sig sammen med dig
) er, at flest mulige gæster, som kommer her forbi - kan få del i dine erfaringer og måske, takket være disse - vil forsøge at mobilisere deres (ofte sidste) kræfter til at overtage initiativet/ansvaret for deres velbefindende.
Problemet er netop dette, at de mennesker som kommer her forbi - alle uden undtagelser - går på nettet fordi de vil så gerne finde info og inspiration til, hvordan deres liv kan blive bedre og deres sygdom - mindre plagsom. De kommer her, fordi de har ikke andre steder at tage hen, for at få hjælp. Og det er derfor - at ALT hvad du skriver her hos os - er af en allerstørste vigtighed og betydning for dem, idet i konsultationen hos deres læge eller også hos de fleste danske endokrinologer - taler alle disse vores gæster - fuldstændig for døve ører. Det er guldværd, det du kommer med og bliv ved med det så længe som muligt. For selv om du er i bedring - ja, så kommer der hver eneste dag nye fibromyalgi- og hypothyreose-syge til. De vil altid kunne finde dine ord her. ALTID!
DET vil jeg gerne tillade mig at betvivle.
Efter mange herrens år på nettet - kan jeg godt love dig for, at du er alt andet end ét med tapetet. Ikke så det ligner...
• Tak for at du viser mig tillid og læser mit indlæg. Jeg håber, at mine indlæg kan hjælpe med at bevare håbet om bedring.
• Jeg har studeret lavt stofskifte og behandling med "naturlig thyroid" på fuldtid siden 2005. Jeg skriver selv de fleste af mine tekster, på baggrund af kilder arkiveret i respekterede, konventionel-medicinske databaser.
• Kommentarer er desværre lukket p.g.a. spam, men du kan kommentere i alle emner i "Stofskifte-butikken" ved at benytte Kontakt os.
• © Til Stofskiftesupport.dk: undlad venligst at "låne" vores tekster. Læs venligst om vores Ophavsret og Copyright.
• Alle, der ønsker et indblik i menneskelivet med stofskiftesygdom - er velkommen til at læse i over hundrede tusinde af personlige indlæg på vores anden hjemmeside - Forum for Stoffskiftesykdommer i Norge.♥
Lignende emner
-
Lavt stofskifte før bl.a. Fibromyalgi og KTS ?
By Anina W. in forum Stofskifte - thyreoidea relaterede sygdommeSvar: 9Nyeste indlæg: 09-12-08, 12:36 -
Bionic 880 mod Borreliose, Fibromyalgi og lignende sygdomme?
By Tante Ana in forum Sundhed og sygdom - løst og fast om....Svar: 3Nyeste indlæg: 04-10-08, 14:16 -
Fibromyalgi og motion
By Anne in forum Ældre kvinders sundhed og sygdomSvar: 1Nyeste indlæg: 19-07-08, 14:00 -
Fibromyalgi - og kviksølv i tænderne
By Anina W. in forum Ældre kvinders sundhed og sygdomSvar: 1Nyeste indlæg: 26-03-08, 16:58

Besvar med citat

Bookmarks