Viser resultater 1 til 10 af 10
Threaded View
-
21-09-08, 11:14 #9
Re: Et massage-sæde. En fed gave
he he ja der er nok mange måder at opfatte det på når man ligger i sådan en tank,jeg må indrømme at jeg også rigtig godt kunne tænke mig at prøve det men tanken om klaustrofobi har da meldt sig

især da jeg i forvejen hader at være spærret inde, men det er vel tilladt at rejse sig og gå....
Anne er dit massage sæde bare tilnærmelsesvis så godt som mit så håber jeg også at der er nogen der har nået at redde det inden den totale destruktion for det er da fantastisk til at løsne op, dog har jeg fundet ud af at jeg IKKE kan bruge det hver dag det giver for mange ømme punkter hvor det løsner infiltrationer godt nok men bliver så hud overfølsom at bare det at have tøj på bliver et mareridt (lidt ala at have tøj på over en solskolding) men 4 gange om ugen , det er perfekt for mig ...
Nu har sønnen endelig fået tilbudt en lejlighed og i næste uge ved vi om den bliver hans.
og han er altså blevet helt hook på det massagesæde, men har sagt til ham at han kan beholde sin nøgle hertil og besøge det når han vil
Lignende emner
-
Konfirmand-Gave.
By Anne C in forum "Løst og fast" - blandet landhandelSvar: 6Nyeste indlæg: 23-03-08, 17:24 -
Livets gave (et digt)
By Anina W. in forum Dagens gruk!Svar: 0Nyeste indlæg: 02-04-06, 12:55 -
Hjælp til god massage
By Sally in forum Sundhed og sygdom - løst og fast om....Svar: 5Nyeste indlæg: 24-11-05, 14:09

Besvar med citat

Bookmarks