Helle kan også kun sige at det er så fedt , har brugt den to gange 15 min i to dage, første dag var jeg godt nok øm under skulderblandene men kunne mærke at det hjalp...

Jeg har også prøvet de stole du snakker om, og har længe godt kunne tænke mig en , men samtidig er jeg lidt bange for dem for jeg føler ikke at jeg helt har kontrol over det , mener nogen gange når jeg får massage så får jeg kramper og smerter helt forkerte steder og må væk med det samme og det syntes jeg ikke jeg kan komme fra stolen og går i panik...

men må indrømme at den sidste jeg prøvede den havde også til under føder wauw det var lækkert men der må jeg have fat i sådan et fod bad med massage

for stolene dem tør jeg ikke helt binde an med

Og Zuza jeg tror dælme ikke det er meningen vi skal have karret stående hjemme he he

men jeg har lige hørt at der også er andre steder de har dem , så tjekker lige ud om der er nogen i dit område så kan vi da tage den i stedet for...

der er nu mange ting jeg godt kunne tænke mit på den klinik , man burde simpelthen have penge til engang imellem at kunne forkæle sig selv med ansigtmassage , eller andre kure, det er noget af det fedeste (kan jeg huske fra den gang jeg var en arbejdene del af befolkningen og vi gjorde det en gang om året mig og de andre tøser fra jobbet af )

Men Helle jeg vil hellere fanges i en tank med vand kontra en stol med massage he he

Så i øvrigt at bilka havde det massage monster jeg har i et andet mærke men så var det også til en anden pris 600 kr ....