Viser resultater 1 til 20 af 20
Emne: HAlloooo!!!!!!!!!!
Threaded View
-
29-03-08, 20:18 #19
Re: HAlloooo!!!!!!!!!!
Skrevet af Sisse: Ons Okt 11, 2006 17:06
Kære Bea,
Egentlig har du ret, men tanken om det er fordi jeg ikke skåner mig selv, eller bare er for dum, har da tit strejfet mig.
I dag har jeg haft travlt med at tømme krukker for de efterhånden ret kedelige sommerblomster, plantet lyng i stedet i et par stykker, og fyldt skuret med de tomme krukker. Da jeg var ude for at købe lyng faldt jeg så over en masse krokusløg, dem lagde jeg også. Og jeg har samlet en del valnødder hos en kollega - jo, jeg har rigtig leget med jord og bakterier.
I eftermiddags var jeg så ved lægen til sårkontrol, det ser fint ud, og det undrede han sig meget over. Jeg har lovet ikke at gå amok i haven mere i denne uge.
Jeg begyndte på Helbredets mysterier i aftes, jeg var lidt træt, så den virkede tung at komme i gang med, men tv programmet ser temmelig kedeligt ud for i aften, så jeg klør nok på med læsning i stedet.
Det lyder grimt at vagtlægen ikke har kunnet høre der var vand i lungerne. Jo, der sker (for) mange hovsa ér rundt omkring på lægevagten, men også på sygehuse og skadestuer.
Du må have en god aften, brrr hvor er det dog blevet koldt, jeg har lukket lidt op for varmen.
Knus
Sisse

Besvar med citat

Bookmarks