Uha, uhaaa! Hvilket "mørkt" indlæg har jeg skrevet her i dag (i morges).... Men det var nu mest de generelle betragtninger omkring vores sundhedsvæsen og lægestanden, der har farvet den mest - i anledning af, at min egen "polyp-status" ikke er så afklaret, som jeg ville ønske den var....

For personligt er jeg meget glad for det alt det vigtigste, der ikke er sygdom og specielt efter at have gennemlæst hele denne tråd igen - første gang i mange måneder - kan jeg derfor kun sige, at det "mørke" i mit forrige indlæg gælder alene og udelukkende de syges samfundsmæssige "omgivelser" og ikke den del af mig selv, der IKKE er tarme. Også selv om jeg står ved min beslutning om at "melde mig ud".

Min egen fane befinder sig fortsat højt oppe og der forbliver den uanset, hvad der evt. måtte ske - for en ting finder jeg mig ikke i: forringelserne i mit humørleje er fuldstændig udelukkede! Humøret i min tilværelse skal ikke dikteres af, hvad der måtte falde "de ansvarlige" at påføre samfundet og derigennem også mig selv. Jeg har oplevet kun alt for rigeligt med sorg og tristhed i de år, der ellers burde kunne blive de lykkeligste i et menneskeliv. Mere end rigeligt! Derfor skal min alderdom ikke gå til på samme måde og Fanden tager mig, hvis jeg gider fælde en enkelt tåre til over, hvad andre (politikere) havde rodet til - og dette uanset, at deres rod også går (praktisk) ud over mig.

Jeg vælger selv hvordan jeg vil opleve vores verden og dette gælder også alle de nødvendige fravalg - hvis det, der bydes os er ikke værd at beholde i sindet og tankerne....

Så kære piger, venner, det dejlige menneske til en søn jeg har.... og alle I ukendte der læser disse ord - Anina danser fortsat rundt om sit eget glade hjerte og er lykkelig for at være noget for og have alle I dejlige mennesker at skrive til.

Tak skal I have I dejlige tøser