Viser resultater 1 til 15 af 15
Threaded View
-
27-03-08, 20:05 #9
Re: Det er lysten der driver værket!
Flot indlæg, Anina - og et rigtig godt emne, som vi kvinder burde snakke meget mere åbent om, men vi går måske hver især rundt og tror, det kun er os alene, der slås med det problem!
Sådan som du beskriver mange mænds indstilling til sex, kan jeg sagtens følge dig. Sådan har jeg selv følt det lige siden min tidligste ungdom - uden jeg dog har forstået at gøre noget ved det. Angsten for at miste, måske? "Pligten" som hustru, måske? Naivitet, måske? Manglende selvværd, måske? Jeg ved det ikke, jeg ved bare, at sex jo dengang var noget, der foregik i soveværelsets mørke, og det var slet ikke noget, vi talte om, da jeg som 18-årig blev gift.
Men så er det jo, jeg i en moden alder går hen og finder min nuværende partner, og hos ham oplevede jeg jo netop alt det, jeg selv havde efterlyst. Min lyst burde jo så være steget adskille grader efterhånden som tiden gik. Det gjorde den bare ikke. Derfor kom jeg til den konklusion, at det måtte være på grund af overgangsalderen, hvilket min daværende læge bekræftede, de jeg i sin tid prøvede at beklage min nød til hende.
Anne
Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Besvar med citat

Bookmarks