Citer Oprindeligt indsendt af Anina Se indlæg
Nåh... så det "blinkede" i dit køkken den aften? Sikke nysgerrige naboer du har
De får bare venne seg til flashingen Jeg stopper ikke matlaging pga nysgjerrige naboer, men de lurte på hva som foregikk ja.

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
Hvad sagde din søn til at "bage" pizzaen i denne nye indretning? Og hvordan "føles" det i sammeligning med en almindelig ovn?
Perfekt! Blir aldri mer pizza i stekeovnen. Neste gang forvarmer vi slik at stekingen tar kortere tid....

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
Hejdien sagde engang, at da hun sammelignede strømforbruget pr samme ret og i begge ovne - snurrede strømmåleren som gal da hun bagte i almindelig ovn, mens når hun brugte Halogen Ovnen - sneglede måleren sig afsted som det blot var en almindelig lampe.... Jeg ved ikke hvad el koster i Norge, men her koster el en bondegård .... Dvs. selv strømmen koster ikke så meget, men div. "tillæg og afgifter" gør, så regningen bliver ofte på forbruget gange 4-5 .... enormt mange penge for andet end el.
Skal bli spennende å se. Jeg prøver å spare strøm, men avgiftene her er også skyhøye. Vet ikke om dette er høyt i forhold til dere, men jeg sitter her med en strømregning for 3 mndr på kr 4 578,-.!