Viser resultater 1 til 9 af 9
Threaded View
-
13-02-08, 20:36 #5
Re: Glad for, at her ikke vrimler med helt unge kvinder
Skrevet: Tirs Apr 04, 2006 20:21
Hej Anne
Det er kun godt, at man "genopliver" nogle af de gamle, gode tråde.... specielt hvis indholdet fortsat er aktuelt....
Jeg ved med sikkerhed, at disse stærke trends omkring udseende, livsstil og lignende.... er faktisk stærkere i Danmark end de er i mange andre lande på kontinentet. Mon det ikke er en følge af at reklamer i TV er blevet tilladt så forholdsvis meget senere end i store dele af Europa og mennesker andre steder havde meget længere tid til at udvikle en større grad af uafhængighed end tilfældet er her i landet.
Her er livet så gennemtrængt af modeluner, at jeg tit spørger mig selv om de yngre kan overhovedet have et liv med et blivende indhold, eller om de kun kan anerkende dem selv ved at spejle sig selv op imod hinanden... Og når vi ovenikøbet begynder at sælge g-strengtrusser til otteårige (Kvickly sidste år
) ja, så begynder jeg for alvor at frygte den fremtid mine endnu ikke fødte børnebørn kan se frem til.
Mine egne "standarder" ligger meget løst og jeg må blankt indrømme, at jeg kun i en ringe grad drømmer om et superfint udseende.... jeg har dog et svagt punkt
- du kan læse lidt om hvad det er lige her: https://www.overgangsalderen.dk/foru...ead.php?t=7762
Uanset hvor meget jeg har forsøgt af krumspring og "fornuft".... bliver det ved med at spøge i en grad, der tyder på en alvorlig trauma snarere end bare forfængelighed....
Vi "ses" og knus
Anina
Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Besvar med citat

Bookmarks