Viser resultater 1 til 5 af 5
Threaded View
-
09-01-08, 10:34 #4
Re: Øjne, synet og stofskifte
Jo, Hejdien.... og du er ikke ene om at "være rundt på gulvet". Det gør endokrinologerne også og hellere beskæftiger dem med diabetes end lavt/højt stofskifte. Det er meget indviklet, men lader sig "teste" ved at få folk sat i behandling, hvilket meget hurtigt ville vise sig virke eller virke... samt hvordan forløbet arter sig efterfølgende.
Og på denne måde, gennem erfaring, som stofskiftelægerne gjorde FØR helvedespillen - det syntetiske Eltroxin kom på marked og indbildte hele lægestanden, at stofskifte ordnes let med en pille - forbistrede primitiver...!! Det gør de nemlig ikke mere.... arbejder gennem erfaring. Nu glor de hellere på blodprøvetal de ikke engang har kundskaber nok til at vurdere - fordi de mangler i den grad ERFARING!!
Og erfaring får de aldrig, fordi de ganske simpelt ikke sætter folk i behandling - før de, af dem selv bestemte reference-niveauer "siger" godt for det. Skide arroganter!
Der findes en privatpraktiserende endokrinolog af den rette slags (havde jeg ladet mig fortælle) i København, men han koster penge hver gang og det, der karakteriserer jo de fleste "stofskiftevrag" er, at netop deres sygdom og den u-behandling de modtager for den - havde allerede ruineret så mange mennesker, at når de endelig SELV har lært nok om sin sygdom og ved nærmest bedre end lægerne, hvad der endnu kan afprøves, for at få det bedre - er deres økonomi ikke længere til at kunne bære disse udgifter.
Det officielle tal på den årlige tilgang til patientgruppen "stofskiftesygdomme" er 2000. JEG tror, at tallet er meget højere og derfor er jeg også overbevist om, at de ubehandlede og de under- og fejlbehandlede kan ikke længere bidrage nok til samfundets økonomi endsige deres egen og på denne måde, denne lægernes blinde forgabelse i et halvt-virkningsløst lægemiddel - koster samfindet et hobetal af milliarder hver eneste år.
Gid fanden tog dovne og visionsløse læger, der helt frivilligt havde opgivet at lære-gennem-erfaring og valgte i stedet en medicingigant at sætte deres lid til. Og vi andre? Ja, vi visner bare hen..... og med os visner også alle vores...
"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Besvar med citat

Bookmarks