Viser resultater 1 til 25 af 25
Emne: Julekalender 2007
Threaded View
-
06-11-07, 12:12 #2
Søndag, d. 2. december 2007

Jeg vågnede næste dag, jeg blev vækket af larm nede i køkkenet. Jeg kunne høre at min mor og bror var oppe og skændes.
* Hvad er det mon i dag?* Tænkte jeg.
Jeg tog min morgenkåbe på, kaninsutsko og gik ned i køkkenet, ganske rigtigt var det min mor og bror der var oppe og skændes.
,, Godmorgen mor, og godmorgen Tony.” Sagde jeg.
,, God morgen skat” sagde mor,
,, Godmorgen møgunge!” Sagde Tony, jeg rakte tunge af ham.
* Ha ha sådan er det hver søndag morgen,* Tænkte jeg.
Jeg kiggede over på køkkenbordet hvor der lå morgenbrød fra bageren.
,, Lækkert, Hvem har hentet brød?” Spurgte jeg,
,, Det har Tony, fortæl hvorfor Tony.” Sagde mor.
,,Jeg gik til bageren kl. 5 i morges, fordi jeg ville overaske mor og få det kørekort jeg har ønsket mig i flere år.” Sagde Tony.
Jeg smilte for mig selv, jeg kunne ikke lade vær med at tænke på hvis Tony fik det kørekort, så var det bye, bye Tony og hallo til mit nye større værelse.
,, Lad ham nu, hvis han får kørekort, flytter han hjemmefra, og jeg får et større værelse, og du bliver fri for at købe alle de der drengeting, så er det kun os 2.
Tony rakte tommelfingeren op i luften som betød godt sagt!
Han vendte ansigtet mod vores mor, jeg kunne se han lavede hunde ansigt og det gjorde jeg også.
,,Nej nu stopper i!” Sagde mor og tog en tår af sin morgenkaffe, og gik ind i stuen.
,, ØV!” sagde Tony og satte sig ved spisebordet,
,, Ja, Det er surt!” Sagde jeg.
Jeg gik op på værelset og fandt noget tøj, det blev min cowboynederdel og en rød top, men først skulle jeg have et dejligt bad.
I dag havde jeg fået en ny Shampoo jeg skulle prøve.
Bagefter loggede jeg på msn.
Nogle af mine veninder var på, vi aftalte at i morgen efter skole, ville vi gå ind i det gamle hus og spille ånden i glasset.
Alle er velkommen til at kommentere HER.....

Bookmarks