Viser resultater 1 til 2 af 2
Emne: Dagen før
-
06-10-07, 13:36 #1
Dagen før
Her er et oplagt indlæg til "Den sociale virkelighed på vrangen". Følgende fotorapportage er en del af en reklame kampagne, men det gør ikke budskabet mindre
Dagen før...
Den 10. September: Sport og leg i parken. Dagen før terror-angrebet der jævnede WTC med jorden.

Kvinde og barn. Kejserriget Japan, hårdt presset af krig. Dagen efter jævnes Hiroshima med jorden af en atombombe.

Leg i det ovale kontor. Kennedy sammen med sine børn. Den sidste dag børnene har med deres far.

Børn på vej i skole med deres lærer i Sydafrika. Dagen efter deltog skolebørn i en demonstration mod at indføre afrikaans som det talte sprog i undervisningen i township skolerne. Da dagen sluttede var 20 børn blevet dræbt da politiet åbnede ild mod demonstranterne - blandt disse Hector Pieterson: http://en.wikipedia.org/wiki/Hector_Pieterson.
-
06-10-07, 14:02 #2
Hej Markowitch

Når jeg kommer tilbage, får jeg gjort noget ved at "skærmen" er blevet for bred. I hvert fald set på den skærm jeg sidder ved lige nu (ikke hjemme).
Desuden må du meget gerne kommentere på reportagen, hvis du har tid.
Ses
"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright
Besvar med citat

Bookmarks