Viser resultater 1 til 10 af 10
Emne: Beas D-tox Spa "Dagbog"
Threaded View
-
04-10-07, 15:30 #6
https://www.overgangsalderen.dk/foru...ead.php?t=9576.
Hvis I vil læse mere og tænker på at anskaffe jer en spa, så findes der oplysninger og link på ovenstående side. Der findes priser og udybende svar på, hvad spaen koster samt hvordan den virker. Der ligger også materiale der fortæller om dokumentation af resultaer ved brug af d tox spa.
Angående min egen situation, er der ikke så meget at fortælle lige nu. Jeg tager dog ikke så mange spabade som før, da vandet viser at jeg ikke så ofte har bruge for det. Det gør det lidt billigere at bruge.
Har haft problemer med min sonde som ophørte efter kin 15 behandlinger. Jeg kan ikke rense sonden ved kun at bruge varmt vand. Jeg eksperimentere nu med rodalon. Der skal en stærk opløsning til for at det hjælper, så jeg bruger halv rodalon og halv vand. Måske skal opløsningen være endnu stærkere, da der skal skrappe midler til for at rense sonden. Jeg har købt billig sonde, salt og engansposer fra England. Dette kan dog ikke betale sig, hvis sonden ophører med at virke så hurtigt. Hvis jeg køber sonde i Danmark, koster den godt 500 kr, men så er der også rensevæske med udover de omtalte ting fra England. Hvis vi bruger den originale rensevæske kan sonden bruges til mindst 30 behandlinger. Jeg skriver mere mine erfaringer ved brug af rodalon som desinficerende.
Bea

Besvar med citat

Bookmarks