Viser resultater 1 til 3 af 3

Threaded View

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Sjælland, DK
    Alder
    74

Icon3 Stofskifte-skemaer

Ellers kan jeg også anbefale Kristins Kontrollkort for stoffskiftesyke. Kristin var før 2008 bruger på Forumet for Stoffskiftesykdommer i Norge, men har også egen hjemmeside. Kristins hjemmeside Stoffskifte.info er ikke længere opdateret, men fortsat til rådighed for andre, der ønsker at lære af hendes erfaringer.

• Stoffskifte.info (Stoffskifte.info er pt ikke mobilvenlig)
    • Kontrollkort for stoffskiftesyke
    • Kontrollkort for stoffskiftesyke (PDF 378 KB)
    Sidst redigeret af Anisa : 05-06-16 kl. 00:19 Årsag: Edit 2016
    • Tak for at du viser mig tillid og læser mit indlæg. Jeg håber, at mine indlæg kan hjælpe med at bevare håbet om bedring.
    • Jeg har studeret lavt stofskifte og behandling med "naturlig thyroid" på fuldtid siden 2005. Jeg skriver selv de fleste af mine tekster, på baggrund af kilder arkiveret i respekterede, konventionel-medicinske databaser.
    • Kommentarer er desværre lukket p.g.a. spam, men du kan kommentere i alle emner i "Stofskifte-butikken" ved at benytte Kontakt os.

• © Til Stofskiftesupport.dk: undlad venligst at "låne" vores tekster. Læs venligst om vores Ophavsret og Copyright.
    • Alle, der ønsker et indblik i menneskelivet med stofskiftesygdom - er velkommen til at læse i over hundrede tusinde af personlige indlæg på vores anden hjemmeside - Forum for Stoffskiftesykdommer i Norge.
    ♥

Tags for this Thread

Bookmarks

Regler for indlæg