Viser resultater 1 til 10 af 10
Emne: Et lille føler sendes ud
-
22-04-07, 02:03 #1
Et lille føler sendes ud
Hej igen.
Uha - hvad skal jeg dog sige. Fik lige lyst til at kigge herind.
Alt er vel og jeg vil lige benytte lejligheden til at sende en særlig tak til Anina.
Håber ikke, at jeg bliver buhuet ud. Så først et lille pip - så må jeg jo se hvad der sker
Knus fra Pipaluk
-
22-04-07, 10:17 #2
Re: Et lille føler sendes ud
Halløjsa Pipaluk
Oprindeligt indsendt af Pipaluk
Har du nogensinde set nogen blive "buhuet" ud herfra, når man først havde fundet og fået hjerterum for sig selv her? Så hvorfor skulle det samme ikke gælde dig?
Med en enkel undtagelse (JS som ikke kunne bestemme sig for om hun havde tid eller ej), har alle "de gamle" du kender også fortsat fuld adgang og kommer de igen i skrivehumør eller får brug for stedet igen, kan de alle som èn komme "hjem" igen
.
Du er jo det samme elskelige menneske du altid har været og har sikkert haft dine grunde til at blive væk...(også de af dem jeg ikke mener er berettigede m.h.t. at "gå i hi" p.g.a. tvivl om man nu er vellidt eller "værd")...
Ha`en god søndag og hold dig ikke tilbage når og hvis.... selv om vi er "ramt" af agurketiden som flere andre netsteder, men i modsætning til disse - kommer vi her og går som vil vil og kan, og uden den sædvanlige indpiskning, selv om det nogengange kan være svært at finde noget at svare på OG finde på noget man selv kan starte.... Men det kommer, når sommeren er forbi så i mellemtiden hamstrer vi solskinnet hvor og når vi kan.
(det er dig til venstre)
P.S. Det er SÅ ejendommeligt, eller mystisk snarere... hvor ofte, når jeg læser Helles indlæg - får "noget" mig til også at tænke på dig....
"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright
-
24-04-07, 08:11 #3
Tak Anina.
I dag skal jeg til neurolog angående min migræne. Det skal jeg nok fortælle om når jeg kommer hjem. Det er "en større rejse" ss, for jeg skal med toget til Ejby og for os odenseanere er alt uden for Odense frygteligt langt væk.
Jeg har lige læst tråden om min forsvinden. Jeg ved, det ikke er nødvendigt med undskyldninger. Jeg har heller ikke nogen. Heller ikke nogen fornuftig forklaring.
Jeg har det forholdsvis godt, men har af en eller anden uforklarlig grund ikke kunnet rumme Overgangsalderen.
Og nu er det jo forår, så dukker energien stille og roligt op igen.
Et knus til fra Pipaluk
-
24-04-07, 20:56 #4
Velkommen tilbage pipaluk!!
Jeg kender dig godt nok ikke så godt ENDNU, men håber da jeg kommer til det
Jeg har det også sådan ind i mellem at jeg bare ikke kan overskue at skulle skrive her, og så kommer der "kun" et lille pip fra mig, men de dejlige piger har en vis evne til at få en til at føle at man jo slet ikke har været væk..... og det er dejligt.
Håber du finder overskud og lyst til at være med, så vi kan få lidt gang i skriverierne igen.Knus fra Helle
-
24-04-07, 21:32 #5
He, he... sådan kan jeg også have det indimellem.... specielt når der i perioder er for langt mellem "gensynene", mens man sidder og faktisk savner den ene eller den anden, der lige har været væk "for længe".... Men alt jo er relativt - også opfattelsen af hvor længe er "for længe". Det hænger nok mere sammen med den personlige "savn" efter en bestemt medsøster eller flere på en gang...
Men ved du hvad Pipaluk? Du kan roligt slappe af og ikke bekymre dig for meget om kontinuiteten, for som du kan se - bliver denne side hvor den er og åben for alle der gerne vil have den bestå.... uanset om vi kan eller ikke kan i perioder skrive mere eller mindre....
Vi har faktisk også en efterhånden store del af nytilmeldte, der endnu ikke er aktiverede a.h.t. den flytnig, der så længe var tale om her
- men det er en større operation og der er hele tiden kommet noget i vejen for at få det sidste på plads... Når det omsider dog sker - vil alle de personlige steder her blive gjort til helt "private" og uden adgang for de nye, undtagen hvis nogen af Jer anbefaler en bestemt ny og de andre samtykker.... Og således vil du ikke på noget tidspunkt blive tvunget til at krænge sjælen ud for nogen du ikke kender eller er tryg ved...
Håber neurologen havde nyheder om din migræne der kan bruges til noget nyttigt... og at "rejsen" ikke var så lang, som først antaget.
Vi "ses"
"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright
-
27-04-07, 18:25 #6
Hej og tak til Helle og Anina.
Angående min migræne, så hørte jeg for nogle måneder siden at der findes epilepsimedicin, som osse virker forbyggende på migræne og det ville jeg selvfølgelig gerne prøve, så jeg gik til min læge, som henviste mig til en neurolog.
Jeg var ved neurologen sidst i januar. Efte at have checket min balance, følesans og lignende, fik jeg en recept på propanolol, som jeg nu har taget i ca. 3 måneder og sørme om det ikke virker. Mine migræneanfald er blevet både mildere og ikke så hyppige, så det er jo som en drøm. jeg er dog ikke helt tilfreds - har stadig 3 - 4 anfald om måneden og det vil jeg selvfølgelig gerne have sat ned.
Men det har ihvetfald betydet at jeg har mere energi til at klare de daglige gøremål og det er bare så dejligt
Nå ikke mere denne gang - men jeg vil lade høre fra mig snart igen. ss
-
01-05-07, 01:24 #7
Hej Pipaluk
Jeg kender godt Propranolol.... der er en betablokker som bruges til at nedsætte kroppens mange forskelligartede slags af uønskede "overaktiviteter".... Jeg har svaret dig mere uddybende et andet sted her og håber du vil følge lidt op på det hen ad vejen.... Mig bekendt er det Heidi, Biddi og jeg, der er deciderede "migrænikere" herinde og en god info kan man ikke få for meget af.
Kram
P.S. Men ellers må du meget gerne fortælle lidt igen om "den for tidligt fødte"
, der er vist efterhånden ved at være en stor pige. Du havde oprettet en hel tråd til emnet på et tidspunkt. Håber der kommer gode nyheder fra denne kant, når og hvis du tager den op igen. "Ses"
-
01-05-07, 12:02 #8
Hej Pipaluk
Her var en tråd som jeg har overset, men jeg synes det er pragtfuldt at du lige kigger forbi igen. Utroligt at jeg kan overse tråden, da det ikke er så meget aktivitet herinde og måske er det derfor. Pyt nu kan jeg læse,at du har det forholdsvis godt.
Håber din migræne på et tidspunkt dine migræneanfald ikke kommer så ofte mere. Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg ved at det dræner mennesker for energi samt sætter dem helt ud af spillet, når det står på.
Du er kommet tilbage med solen. Skønt.
Knus Bea
-
20-06-07, 21:30 #9
Den lille forsagte for-tidligt-fødte er blevet større og frækkere - det er jo et sundhedstegn. Hun bliver jo osse 12 nu til august og er ved at udvikle sig til kvinde. Det er en hård proces for hende, hun har svært ved at forstå de hormonsvingninger, der påvirker hendes humør, men jeg prøver at hjælpe hende så godt, som det nu kan lade sig gøre.
Hun går i fritidsklub og lederen der er helt fantastisk. Hun er en dygtig pædagog og sandelig osse en fremragende "psykolog" og hjælper os, når der er behov for det. Pyramiden, som klubben hedder har et cirkus, så børnene lærer at gå på stylter, kører på ethjulet cykel, går på balancebom, dresserer heste og meget andet. Det er fantastisk, for det giver selvtillid og selvværd, hvilket jo får ungerne til at vokse i alle sammenhænge. Her i den første uge af sommerferien, skal de til Lalandia og optræde for feriegæsterne. De skal være der i en uge og hun glæder sig rigtig meget. De har også optrådt ved Odense Havnefestival, så det er virkelig noget, der er godt for dem.
OK jeg skal stadig opfordre hende til at være mere imødekommende og mere "fræk" i forhold til at opsøge andre børn, men det går stadig fremad med hende, så bekymringerne bliver færre.
-
21-06-07, 21:14 #10
Denne fine unge pige, der endnu for forholdsvis kort tid siden nærmest ikke var væk fra dig - nu rejser væk en hel uge - er en stor ting i sammenligning med "gamle dage". Håber du klarer adskillelsen uden at sidde og holde vagt ved telefonen.
Jeg selv bliver væk i nogle dage i næste uge, men vender frygtelig tilbage og vil som altid, se efter om du har været her
Besvar med citat

Bookmarks