Viser resultater 1 til 4 af 4
Threaded View
-
08-02-07, 16:25 #2
Kære Anina.
Jeg synes, det er fint, nogle opponerer mod det, der skrives af de såkaldte eksperter.
Som jeg også skrev i den anden tråd, så går jeg også ud fra, at sådanne råd er til folk, der er sunde og raske, og som udmærket selv er klar over, at de spiser for meget/forkert og motionerer for lidt.
Så er der noget, jeg slet ikke forstår. Der bliver skrevet/talt vidt og bredt om, hvor sundt vi skal leve. Så synes jeg da det er på høje tid, at der fokuseres mere på at gøre sunde økologiske råvarer billigere - for min skyld gerne med tilskud, for i sidste ende tror jeg, man derved vil kunne undgå mange sygdomme og dermed belaste sundhedssystemet mindre.
Der er da en grund til, at flere og flere bliver federe end før. Hvorfor mon? Jeg tror ikke på, at det kun skyldes, at vi spiser for meget og motionerer for lidt. Den mad - grøntsager, kød, mælkeprodukter - er udpint for næringsstoffer og fyldt med kemikaler. Men det er desværre den mad, folk har råd til at betale, så jeg ser det som en skrue uden ende, så længe leverandører af kød og grøntsager får lov til at skalte og valte med alle mulige kemikaler og tilsætningsstoffer for at gøre produkterne så billige som muligt.
Det er et kæmpestort og interessant emne, og jeg suger til mig af de erfaringer I andre gør, og af den viden I har!
Knus, Anne
Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Besvar med citat

Bookmarks