Ovenpå dette anfald af afmagt og hidsighed, har jeg i mellemtiden gået en lang tur, hvor jeg er faldet lidt ned igen.

Jeg er kommet til den konklusion at så længe mennesker er motiveret til at hjælpe hinanden med magt og penge som det største motiv, er det ikke så sært at det hænger sammen på den måde. Den dag hvor vi hjælper hianden, og den jord vi lever på ud fra en ægte interresse medmenneskelighed, så ser verden lidt anderledes ud.

I al den tid jeg har været " syg" har jeg øvet mig i, at leve i nuet, og det bliver jeg ved med. Jeg vil leve i nuet, velvidende at jeg kan gøre en forskel på den plet jeg står på, velvidende at verden er skruet sammen af magtfulde pengemænd. De skal ikke få lov at tage livsgnisten og livskvaliteten fra mig.

Jeg kan gå herind på forum, hvilket mange andre også kan og få motivation til at tænke og agere på en fornuftig og human måde. Det er lige netop den måde der tiltaler mig, for jeg synes ikke medierne er objektive og grundige i deres antagelser. De fleste af dem der råber højest, er dem hvor motivet til deres antagelser efter min mening ikke er noget værd.

Nu håber jeg at rigtig mange mennesker vil kigge forbi og læse disse indlæg og at det vil give anledning til reflektioner. Jeg selv vil give mig til at læse en god bog.

Bea