Viser resultater 1 til 12 af 12
Emne: Yvettes vekttråd
Threaded View
-
04-01-07, 14:30 #7
Hej Yvette
Jeg har sandelig heller ikke glemt dig. Jeg glæder mig til at møde dig her på vægt tråden, ja, og i det hele taget møde dig her på forum.
Jeg har været overvægtig i mange år og skal af med flere kilo end dig. Jeg hader også at lave mad, så det bliver spændende hvad vi får at spise. det skal jo helst være mad, der er sundt og mætter i lang tid.
Motion skal jeg have noget mere af. Jeg vil gå noget mere med min vandrestave. Jeg skal nemlig træne min balance, da den er meget dårlig for tiden.
Jeg vil veje mig i morgen tidlig igen, men jeg kan ikke helt regne med vægten da min mave har været slået i stykker de sidst dage. Jeg mister jo meget væske på den måde. Måske har jeg taget mere på i julen end jeg regner med.
Er meget spændt på hvordan bukkehornsfrøene virker. jeg har bare ikke købt noget sødt i de dage hvor jeg har taget dem, men det kan vel ikke passe at det hjælper fra den ene dag til den anden. jeg må bare indrømme, at jeg synes det føles sådan. Psykologisk vil nogle sige, men pyt bare det virker.
Knus Bea

Besvar med citat

Bookmarks