Viser resultater 1 til 12 af 12
Emne: Yvettes vekttråd
Threaded View
-
04-01-07, 13:11 #6
Jamen det er ganske fint! Jeg bruger løbebånd (fordi her er blødt underlag), cykel og vægttræning - specielt for at styrke musklerne i maven, balder, lår og overarme (bare rolig - jeg får ALDRIG store bøffer, med de mormorarme, jeg render rundt med!).
Oprindeligt indsendt af Yvette
Jeg forsøger også at bruge crosstraineren, men den har jeg det ikke så godt med, så det er skældent, jeg bruger den.
Når jeg ellers kan bevæge mig rundt (hvad jeg jo ikke kan lige i øjeblikket på grund af min brækkede storetå), så cykler jeg gerne - helst hver dag.
Jeg elsker at gå, men det bremser min slidgigt i knæene og jeg kan ikke mere trave lange ture, som jeg ellers har været utroligt glad for. For nogle år siden, overbelastede jeg mine fødder, da jeg var i London (jeg gik for meget i forkert fodtøj, siger lægerne). Det betyder desværre, at uanset hvilket "rigtigt" fodtøj, jeg bruger, får jeg skrækkelig ondt i fødderne, så traveturene er blevet noget kortere med tiden.
Knus, Anne
Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Besvar med citat

Bookmarks