Viser resultater 1 til 16 af 16
Emne: Annes vægttråd
Threaded View
-
03-01-07, 13:50 #2
Kære Anne
Hvor er det flot at du allerede har tabt dig så meget. Tro mig, de to kilo fra julen smutter hurtigt af igen, når du kommer igang med den faste rytme igen.
Har selv taget et par kilo på i julen. Var på vægten i morges. Jeg har ikke spist søde sager hverken i går eller i dag. Jeg fortsætter med bukkehornsfrøene. De smage slet ikke så grimt i dag. Det var vist bare i går, da jeg lige stak næsen ned i posen, jeg synes det var slemt.
Kender godt fornemmelsen af at komme en eller to størrelser ned i tøj. Det er en vidunderlig fornemmelse. Jeg er i str 48 nu og skal helst ned i en 44 eller 46. Hvis jeg kommer under 44 er det ikke pænt, fordi jeg er 180 høj. Jeg ved godt at lægen siger jeg sagtens kan være tyndere, men jeg føler mig ikke godt tilpas under en str 44. Det vigtigste er jo at vi er tilfredse med os selv.
Jeg vil også tabe mig langsomt, da det jo som sagt er det bedste.
Håber altså snart du kommer i gang igen og at tåen ikke driller alt for meget. Hvis jeg kender dig ret kommer du snart igang igen, for du kan slet ikke sidde passivt hen.
Jeg har fået lidt blod på tanden, med hensyn til at vi kan hjælpe hinanden lidt. Jeg vil også lave en liste hvor jeg skal skrive vægten på. Jeg plejer at gå på vægten fredag morgen.
Knus Bea

Besvar med citat

Bookmarks