Viser resultater 1 til 3 af 3
Threaded View
-
14-12-06, 14:41 #2
Jeg har skrevet til Grete Fischer og bedt om lov til at sætte hendes artikel her hos os. Jeg har fået et "ja".
Denne artikel er ualmindeligt vigtig af to årsager:
1. Den er skrevet af en "menig" patient, der skriver med udgangspunkt i egen sygdomsoplevelse - derfor seriøst og ikke teoretiserende;
2. Den indeholder oplysninger, der sædvanligvis ikke opsummeres og sammenholdes diverse medicinske specialer imellem.
Det sidste er særlig vigtig for de syge, men ellers tyder alle tegn på himmel og jorden på - at lægerne selv henholder sig hver især til netop deres specialer og kun de færreste tager hypothyreose i betragtning, når de møder en patient med såkaldt "diffust" sygdomsbillede....
"Sjovt nok" er det mit indtryk, at det er.....hold godt fast.... psykiaterne, der har fantasi nok til at henvise deres "tvivlsomme" patienter til supplerende thyro-screeninger, i tilfælde af tvivl psykiateren måtte have til egne fortolkninger af patientinterviews....
Det vil straks være meget sværere om ikke - umuligt, at få "overtalt" en gynækolog eller en reumatolog - til bare at overveje muligheden for, at det lave stofskifte / hypothyreose kunne være en reel mulighed for en træfsikker diagnose.... Og på denne måde kan de syge gå i årevis tiltagende syge, ramte af langtidseffekter på indre organer og/eller sansehåndtering eller ganske almindelige hverdagsfærdigheder, der lidt efter lidt forsvinder efterladende den syge hjælpeløse og prisgivede....
• Tak for at du viser mig tillid og læser mit indlæg. Jeg håber, at mine indlæg kan hjælpe med at bevare håbet om bedring.
• Jeg har studeret lavt stofskifte og behandling med "naturlig thyroid" på fuldtid siden 2005. Jeg skriver selv de fleste af mine tekster, på baggrund af kilder arkiveret i respekterede, konventionel-medicinske databaser.
• Kommentarer er desværre lukket p.g.a. spam, men du kan kommentere i alle emner i "Stofskifte-butikken" ved at benytte Kontakt os.
• © Til Stofskiftesupport.dk: undlad venligst at "låne" vores tekster. Læs venligst om vores Ophavsret og Copyright.
• Alle, der ønsker et indblik i menneskelivet med stofskiftesygdom - er velkommen til at læse i over hundrede tusinde af personlige indlæg på vores anden hjemmeside - Forum for Stoffskiftesykdommer i Norge.♥

Besvar med citat

Bookmarks