Viser resultater 1 til 6 af 6
Threaded View
-
03-12-06, 21:25 #5
Re: Hypothyreose og mig - en bog af Audhild Løhre (N)
Oprindeligt indsendt af louise
Hmm.... næste gang "man" begynder at "bedrevide" og fortælle dig noget "man" ingen hylende fis aner om - skærer du bare igennem og spørger uskyldigt om, hvordan det kan gå til, at de har så meget at sige om noget de ved så lidt om og at du faktisk tvivler på, at deres tyrader har dit bedste i sigte, siden de kan finde på at lade netop denne bog, anbefalet af dig - samle støv....!!!
Du bliver nødt til at begynde at drage folk til ansvar for ikke kun hvad de gør, men mest for hvad de IKKE gør og når de (så respektløst) ignorerer din anbefaling skal de bare knytte sy...n! (pardon my french
)
Louise - heldigvis står din verden og ikke falder med at du er omgivet af lutter stupider, der ikke kan se ud over deres egen næse! Du er heldigvis ikke afhængig af nogens billigelse eller misbilligelse. Jeg ved at det er skide ensomt at have et liv og ikke ret mange i det, der ønsker at fatte hvad det er, dit liv i virkeligheden består af, men jeg kan love dig en ting - og dette er, at lige meget hvor mange mennesker accepterer din sygdom - gør dette dig ikke raskere! Tværtimod - sålænge du evt. beder og tigger...de uværdige skiderikker - bliver din sygdom tungere for dig selv at bære... mens de bare fortsætter med at leve deres eget flade liv med deres selvopretholdte uvidenhed, så de - Gud forbyde - ikke behøver at have fingeren ud for at være en rigtig ven. Det har du ikke brug for!
En selvforståelse er hvad du har bedst af! Og ved at have det på plads, ser det ud til.... I min verden er det det vigtigste af alt - og til helvede med dem, der har det hele i munden og intet i hjerteT!
Tusind knus, kære Ven
"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Besvar med citat

Bookmarks