Viser resultater 1 til 23 af 23
Threaded View
-
21-11-06, 17:17 #2
"Og så må du ikke stille spørsmål" af Per Egil Hegge
E-mail af d.d. til Per Egil Hegge
Vedrørende Deres bog " Og så må du ikke stille spørsmål" samt relaterende artikler
Kære Per Egil Hegge
At dømme ud fra, hvad jeg allerede havde læst, fundet ud af og erfaret - er problemerne for syge med lavt stofskifte ikke anderledes i Danmark end i Norge...
Det er nu således, at vi skal prøve at etablere en dansk webside for stofskiftesyge, fri for sponsorater, reklamer og andet stads, der hindrer de syge uhindret at ytre sig om deres liv, deres sygdom og deres forhold til "sagkundskaben"....
Undervejs i diverse research på Internettet har vi stødt på henvisning til Deres bog "Og så må du ikke stille spørsmål" samt Deres artikler skrevet i den (?) periode, hvor De havde Deres hustrus sygdom tættest på livet.
Vi havde prøvet at finde bogen ved at søge på alle norske og skandinaviske antikvariater, den er udsolgt fra forlaget og det ser ikke ud til at vi kan få fat på den gennem de almindeligt tilgængelige kanaler. Jeg vil derfor gerne be` om en oplysning (hvis muligt) om der er en mulighed, vi endnu ikke kender til, for at kunne fremskaffe denne bog - vi gerne vi referere til når vi kommer tættere på vores webside er færdigbygget.
Desuden mener vi, at sammen med Audhilds Løhre's bog - burde begge bøger oversættes til dansk, hvilket nok (min formodning), for Deres bogs vedkommende ikke er muligt i samarbejde med den danske Thyreoidea Landsforbund, eftersom de arbejder meget tæt med lægerne her i landet.... de samme læger, der vender døve øre til deres patienter og gjorde det nærmest lige siden Eltroxin - det "vidunderlige" middel er blevet introduceret her i Danmark....
Så ER Deres bog som jeg hørte - den er - er det i hvert fald i andet regi at den bør forsøges at blive introduceret for de danske syge....Der er MEGET hårdt brug for at få denne side af mønten belyst, inden nye syge skal igennem den samme, årelange og langsomme "død" så mange af os i forvejen befinder os i....
I forbindelse til samme ærinde - vil jeg meget gerne bede om links til de artikler De havde skrevet indenfor emnet. Det er muligt at vi ikke er så øvede "søgere", men efter mange timer og dage, må vi melde fortabt og bede om hjælp til at finde disse artikler.
Håber at høre fra Dem snarest belejligt.
Med venlig hilsen
Lignende emner
-
"OG SÅ MÅ DU IKKE STILLE SPØRSMÅL!" af Per Egil Hegge
By Anisa in forum Stofskifte - thyreoidea relaterede sygdommeSvar: 22Nyeste indlæg: 09-12-08, 21:35

Besvar med citat

Bookmarks