Viser resultater 1 til 5 af 5
Threaded View
-
30-09-06, 11:44 #3
Wooow! Sikken en opsang at få
Oprindeligt indsendt af Vred Bedste
Du har selvfølgelig ret til din mening og sikkert også ret i, at det kan føles ejendommeligt, at en kvindeside ikke ud-/benyttes i højere grad end tilfældet er, medmindre den er spammet med div. fitness-, menstruations- og/eller livsstilsreklamer, som tilfældet er mange steder i Cyberspace....
En af mine venner har fornylig kommenteret samme problematik sålædes:
.... og det er ret sandsynligt, at hun har ret i sine formodninger.... Hvis man derudover tager det som det ofte viser sig - at kvinder drager ud på Nettet for at finde svarene på de problemer, der plager dem i hverdagen - er der ikke noget at sige til, at når/hvis de finder disse svar/støtte/info - vender de blot tilbage til deres trommerum og fortsætter "deres" indtil evt. den næste krise indtræffer.....
Oprindeligt indsendt af Ven
Jeg mener afgjort at denne type af aktiviteter også har deres eksistensberettigelse, men på den anden side er jeg godt klar over, at man kan ikke sikre hverken stabilitet eller community ved ikke at have en flok almindelige brugere, der er her fordi det er godt, men kun eller bare overvejende fordi det går (dem) skidt.... lige "pt".
Jeg mener nu, Vrede Bedste - at du ikke skal lade det blive ved vreden alene, men når den tid kommer, at denne side bliver genstartet - helt sikkert med nogle ændringer der skal sikre en bredere kontaktflade til flere kvinder, også dem med hjertesager, der ikke altid skal udspringe fra personlige kriser - at du alligevel vil lade dig lokke og medvirke til, at din kritik kan måske mindskes eller sættes i arbejde - så denne side kan udvikles ud over den aktuelle profil du er utilfreds med."Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Besvar med citat

Bookmarks