Viser resultater 1 til 5 af 5
Threaded View
-
30-09-06, 09:30 #2
Dav med jer, I sløve damer på denne side
Jeg har tilmeldt mig for nogen tid siden men har ikke fået lov til at komme ind. I stedet har jeg fået en flad besked på mail, at denne siden er lukke og at jeg får besked når den bliver åbnet igen. Så hellere lukke hele lortet ned helt så man ikke bliver lokket på falske forudsætninger. Man skulle tro at der er masser af gamle kvinder, der sovser ind i deres eget sløve liv uden at have nogen at tale med. Men nej, Her er nok som alle andre steder at I kryber langs murene og når der endeligt viser sig en mulighed ved I ikke hvad I skal stille op med det og bare lader alting forfalde omkring og så brokker I jer i det uendelige bare inde i tankerne og til ingen verdens nytte. Og du admin kan bare stikke din mail hvor solen aldrig skinner. Jeg gider ikke komme tilbage her hvor i ikke kan finde ud fa at ryste op med lidt energi og god vilje til at der er noget at komme efter for i selv og andre. Der er nok nogen sandhed i når folk siger at gamle kvinder ikke ikke dur til en skid og vil helst passe sine hedeture og nedture istedet for at åbne øjne og leve et liv! jamen så tag og snak med bedemanden istedet for at snakke med hverandre!!!!

Besvar med citat

Bookmarks