Side 4 af 4 Første 1234
Viser resultater 91 til 100 af 100
    Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jeanne
    Hej Jeanne sikken et dejligt kort tusind tak !! det varmer meget knus laura
    Hvor intet vover intet vinder

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Hej Jeanne

Den er altså bare så sød.

Dejligt at du har det bedre, så kan du rigtig glæde dig til brylluppet

Knus Bea

Guest avatar
    Jeanne Gæst

Standard

Hej Laura og Bea.
    Ja i kan tro at jeg glæder mig til brylluppet, især når min datter kommer op af kirkegulvet sammen med sin far, så kommer der nok et lille drip. Knuzzz Jeanne.

Guest avatar
    Jeanne Gæst

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jeanne
    Hej Laura og Bea.
    Ja i kan tro at jeg glæder mig til brylluppet, især når min datter kommer op af kirkegulvet sammen med sin far, så kommer der nok et lille drip. Knuzzz Jeanne.

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej jeanne husk at tage et lommetørklæde med, der vil nok komme nogle lette tåre snøft men det er glædestårer. Jeg kan huske da min datter skulle giftes så sad jeg også og fældet nogle lette tårer ha ha , jeg håber at du skriver til os og fortæller hvordan den store dag har været ikke held og lykke med din datters giftemål knus laura

Guest avatar
    Jeanne Gæst

Standard

Hej Allesammen.
    Så fik vi holdt bryllup for vores datter og svigersøn, sikke en dag og sikke en oplevelse, hun var bare så sød da hun kom gående op ad kirkegulvet sammen med sin far, men hvor var hun nervøs, hun var så hvid i ansigtet så jeg blev helt bange for at hun ville besvime, ellers gik det godt det var en god præst at høre på og nogle gode salmer de havde valgt. Uden for kirken blev der taget masser af billeder og kastet med ris, det var lige før vi kunne have kogt grød til hele byen he he, efter kirken kørte vi hjem til os og festede, brudeparret5 vidste ikke hvad der skulle ske så det var en overraskelse for dem da de kom hjem og så hvad vi havde lavet til dem, hvor blev de glade og taknemmelige, så er der noget ved at gøre noget for dem. Jeg havde lavet bufe, og så fik vi is og til sidst kaffebord med diverse hjemmebag. Til sidst dansede de brudevals, og så var der bal resten af aftenen. Så nu har jeg lige haft et par dage til at sunde mig i, for jeg har godt nok været træt, men også glad for at min datter og svigersøn fik en oplevelse for livet. Knuzer fra Jeanne.

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej Jeanne dejligt at hørre at det gik godt til brylluppet og at i fik givet det unge par en god oplevelse som de sent vil glemme Nu kan i bare vente til de skal have småfolk hvis det da ikke er dem der allerede har nogle ? knus laura :smt041

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Jeanne

Hvor det glæder mig at den store dag forløb som den skulle og de unge mennesker og gæsterne er glade og tilfredse. Det er sådan det skal være. En glædens dag som gemmes i hjertet sammen med andre gode minder.

Nu må du se og komme til hægterne oven på alle "strabadserne", hvilker nok ikke er så slemt, når nu alt klappede, som det skulle.

Knus Bea

Guest avatar
    Jeanne Gæst

Standard

Kære Laura og Bea.
    Nej det er en dejlig form for træthed, for jeg føler mig så glad og lettet over at det hele gik så godt, Jeg har jo et lille barnebarn Laura, en lille pige som er 10 måneder nu hun hedder Victoria og er en vidunderlig skat, mormor og morfars lille kæledække, hun var forresten brudepige sammen med en ung pige som gik med hende på armen efter parret, sikke nogle store øjne hun havde da hun så alle de mennesker Stor knuzer fra Jeanne. :smt008

Guest avatar
    Bea Gæst

Standard

Kære Jeanne

Jeg kan altså godt forstå, den lille Victoria lavede store øjne. Hun aner jo slet ikke hvorfor, der pludselig er så mange mennesker. De små unger er skønne, kan god forstå i er glade for hende. Jeg har jo også fået en øjesten, så jeg ved hvad jeg taler om. Børnebørn er noget helt specielt, det kan vi to godt blive enige om :!:

Det er så dejligt at mærke Jeanne, du er så glad . Glade stunder er velvære for sjælen.

Knus Bea

Side 4 af 4 Første 1234

Bookmarks

Regler for indlæg