Citer Oprindeligt indsendt af admin
Jo, der er et middel som "bider" på mig.... men Imigran er et anfaldsmiddel. Det betyder, at først skal jeg "faldes an" - så kan jeg sluge en pille til 80 kroner/stk.

Efter to timer begynder den at virke og jeg bliver smertefri samt dum som et bordben hele den næste dag..... den konstruktive tankeevne er væk resten af dagen + hele næste dag

Lige nu sidder jeg også i Imigran-døs og skal hele tiden slå ordene op i en ordbog
Halløj

Siden sidst er der sket det, at Imigran er blevet trukket fra markedet - ikke fordi der var noget galt med den, men mere fordi patentet var udløbet og derfor har man "fiksfakset" og sendte et nyt middel på marked, man fortsat kan sælge til samme høje pris....

Dette "nye" Imigran hedder Imigran Sprinter og tabletterne er nu lidt støre og trekantede. Selv om jeg regnede med, bare at fortsætte med at betale i dyre domme og ellers få den samme effekt som før - er jeg blevet glædeligt overrasket....

....Imigran Sprinter virker hurtigere (1/2 time max) end den forrige. Desuden oplever jeg ikke nogen form for bivirkninger mere, som før f.eks. små lammelser i arme og ben, trykken for brystkassen, halsbrand og "tung" mave.... jeg behøver ikke engang at gå i seng mere, hvilket jeg gjorde før, mens jeg skulle vente på, at virkningen indfandt sig først efter et sted mellem 2,5 og 3 timer.... Desuden er følelsen af "hø i hovedet" også væk nu, efter jeg er begyndt at bruge den nye version af Imigran. Så jow, jeg er nu blevet en stor fan af denne nye udførelse af et gammelt middel, og dette helet og aldeles uanset at prisen er enorm..... at blive fri for skrækkelige smerter på bare en halv time er ubetaleligt!!!