Viser resultater 1 til 30 af 65
Threaded View
-
17-08-06, 15:01 #8
Det er sgu spind og medieteknik, og vi skal ud med vores historier. Historier som er objektive og ikke farvet af at skulle " holde med nogen". Der ligger en masse kommunikationsteknik i vores medier.
Nå, nu bliver jeg forvirret, men skal nok vende tilbage igen. Jeg har siddet for længe ved PCéren. Har lige skrevet om mine skånehensyn og sendt dem til arbejdskonsulenten. Han er så langsom, det er til at skrige over.
Når min sag er forbi, kommer jeg nok til at kede mig efter al den tid jeg bruger på den.
http://www.jernesalt.dk/ide.asp
Måske kan vi finde lidt af roden til manipulation fra vores politikere ved at læse lidt om de psykiske grundprincipper og artiklen om Anders Fog, der bliver omtalt som et kontrollerende menneske.
Jeg har ikke læst så meget på jernesalt, men efter en hurtig gennemgang tror jeg, at her findes materiale, således vi bedre kan forstå lidt af hvad der sker i vores hjerner, når mennesker lade sig manipulere af medier og spindoktorer, til at stemme på politikere, der med deres politik er med til at gøre livsbetingelserne ringere for deres vælgere.
Det er et link jeg skal ind og kigge nærmere på, når jeg igen skal til at gå hjemme i nogle få uger.
Det var bare lige lidt tanker om noget spændende læsestof, jeg igen har været inde og læse i. Sidste gang jeg var der, gav jeg ikke mig selv så god tid som denne gang.
Jeg skal have købt de briller, for jeg får kvalme igen af at læse på skærmen.
God weekend alle sammen.
Knus Bea

Besvar med citat

Bookmarks